vineri, 1 septembrie 2023

RĂMÂNEȚI ALĂTURI DE MARIA, SUPUNÂNDU-VĂ LEGILOR DIVINE - Carbonia, 29.08.2023

     ·         Pregătiți-vă templele!

·         Purificați-vă inimile!

·         Stați în adorație față de Mine, Dumnezeul vostru Iubire,

·         Păstrați-vă fermă credința în Mine.

·         Mergeți pe urmele Mele, puneți-vă pașii pe urmele Mele, nu vă mai întoarceți...

·         Inimile voastre să fie adoratoare a lui Isus Răstignit, implorați Milostivirea Lui.

Momente groaznice sunt pe cale să vină pe Pământ: numai cei care se agață de Mine cu toată puterea lor vor reuși să depășească încercările grele.

Rugați-vă Sfântul Rozariu, rugați-o pe Sfânta Fecioară să-și unească Mâinile cu ale voastre: Ea va implora cu voi pe Fiul ei să vă întărească.

Rămâneți alături de Maria, supunându-vă legilor divine, astfel încât să puteți învinge inamicul.

Nu vă fie teamă să vă abandonați Mie, Mântuitorul vostru, lăsați-Mă să vă iau în brațele Mele, ...numai Eu Sunt!!!

Iubiții Mei, este Tatăl Cel care vă vorbește, deschideți-Mi inimile voastre, nu Mă dezamăgiți! Bătălia este grea, dar cine se va oferi Mie cu trupul și cu sufletul, Eu îl voi salva împreună cu cei care Mi se vor prezenta.

Vă văd inimile chinuite de suferință: oferiți-Mi-le Mie, acest lucru va aduce mântuirea celor pe care îi iubiți! Copiii sunt darul lui Dumnezeu: iubiți-i, îngrijiți-i și rugați-vă pentru ei.

Adversarul este puternic, dar vouă v-au fost date armele Cerului pentru luptă!

Folosiți sacramentaliile, stați în rugăciune neîncetată: tăcere, adorație și prosternare în fața Crucifixului! Isus vă așteaptă la picioarele Crucii Sale, de la înălțimea Crucii vă privește cu o iubire infinită. Iubiți-L pe Cel care și-a dat viața pentru a vă salva, ... astăzi este rândul vostru: oferiți-vă pe voi înșivă pentru salvarea celor dragi vouă.

Isus Își strigă durerea pentru această Omenire pierdută în momeala diavolului:

·         Milă, milă de voi, fiii Mei! O, voi care credeți în om și în știință, voi care v-ați făcut idoli pe Pământ, ... aveți milă de voi, căci nu veți scăpa cu viață din această capcană infernală. Lăsați-vă călăuziți de Cer.

Fiii Mei, rugați-vă pentru profeții Mei și susțineți-i. Lucrarea Mea va triumfa doar dacă veți fi uniți, voi toți sunteți responsabili, colaborați pentru triumful acestui Plan Salvator. Iubiți-Mă și iubiți-i pe frații voștri.

Eu vă iubesc! Vă binecuvântez pe voi, familiile voastre și casele voastre.

Vă îndemn la comuniune spirituală zilnică.

Dumnezeu salvează! 

https://colledelbuonpastore.eu/2023/08/31/state-al-fianco-di-maria-obbedienti-alle-leggi-divine/

Un comentariu: