duminică, 24 septembrie 2023

Nu mai stabiliți date, 17 septembrie 2023, Shelley Anna

 Mesaj de la Domnul nostru

Isus Cristos, Domnul și Mântuitorul nostru, Elohim spune:

Nimeni nu știe ziua sau ora, zice Domnul. Respingeți învățăturile celor care vestesc date, ca nu cumva să vă cuprindă frica, deschizând o ușă pentru ca Satana să intre. Refugiul vostru sigur este în Inima Mea Sfântă, unde răul NU POATE PĂTRUNDE!

Pregătiți-vă inimile prin rugăciune și pocăință, căutând Milostivirea Mea care acoperă o multitudine de păcate, întoarceți-vă la Izvorul Meu de Milostivire și fiți curățați de orice nelegiuire.

Continuați să străluciți puternic, cu Adevărul și Iubirea Mea, pentru această lume care este umbrită sub vălul de întuneric al lui satana.

Pe măsură ce Începutul Durerilor se intensifică, recunoașteți-i pe Îngerii voștri Păzitori care vă vor conduce în siguranță prin vremuri primejdioase.

Nu vă temeți, preaiubiții Mei,ci bucurați-vă în promisiunile Mele.

Priviți în sus, răscumpărarea voastră se apropie.

Așa vorbește Domnul.

Confirmare din Scripturi

Aceasta este alianţa pe care o voi încheia cu casa lui Israél după zilele acelea – așa vorbește Domnul: voi pune legea Mea înlăuntrul lor şi în inima lor o voi scrie; Eu voi fi Dumnezeul lor, iar ei vor fi poporul meu. Nimeni nu-l va mai învăţa pe aproapele său şi nimeni, pe fratele său, zicând: „Cunoaşte-l pe Domnul!”, pentru că toţi mă vor cunoaşte, de la cel mai mic până la cel mai mare – așa vorbește Domnul. Căci Eu le voi ierta nelegiuirile şi de păcatele lor nu-mi voi mai aduce aminte. Ieremia 31:33-34

Învăţându-ne să respingem nelegiuirea şi poftele lumeşti, ca să trăim în veacul de acum cu înţelepciune, cu dreptate şi cu evlavie, aşteptând speranţa fericită şi arătarea gloriei marelui Dumnezeu şi a Mântuitorului nostru, Isus Cristos. El s-a dat pe sine însuşi pentru noi ca să ne răscumpere de orice nelegiuire şi să cureţe pentru sine un popor numai al său, plin de zel pentru fapte bune. Acestea să le spui, să îndemni şi să dojeneşti cu toată autoritatea! Nimeni să nu te dispreţuiască! Tit 2:12-15

Pentru că inima ta s-a înduioşat, pentru că te-ai umilit înaintea Domnului când ai ascultat cuvintele mele împotriva acestui loc şi împotriva locuitorilor săi, că vor deveni distrugere şi blestem, ţi-ai sfâşiat hainele şi ai plâns înaintea mea, iar eu te-am auzit – așa vorbește Domnul. 2Regi 22:19

Despre ziua şi ceasul acela nu ştie nimeni, nici îngerii din ceruri, nici Fiul, ci doar Tatăl. Matei 24:36

Când [cei drepţi] strigă, Domnul îi aude şi-i scapă din strâmtorarea lor. Psalmi 34:17

Căci voi înşivă ştiţi precis că ziua Domnului vine ca un hoţ în timpul nopţii. 1Tesaloniceni 5:2

Pentru că Dumnezeu nu ne-a predispus pentru mânie, ci pentru dobândirea mântuirii prin Domnul nostru Isus Cristos, care a murit pentru noi pentru ca, fie că veghem, fie că dormim, să trăim împreună cu El!  1Tesaloniceni 5:9-10

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/shelley-anna/2023/september/19/stop-setting-dates/

2 comentarii:

  1. Cand dăm copy paste din Biblie mai trebuie si discernamant:
    NU se scrie ,,Oracolul Domnului''.
    Ci se scrie ,,asa vorbeste Domnul''.
    Până în 2013 (an important) nu se scria în Biblie despre Oracolul Domnului. Dar, la comanda unora, au modificat si Biblia si DEX-ul cu Oracolul.
    Voi însă nu le faceti jocul lor.
    Ci vegheati !

    RăspundețiȘtergere