luni, 11 septembrie 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 4, 5 și 8 septembrie 2023

LUNI, 4 SEPTEMBRIE 2023

Repostat: Incertitudini, 12 ianuarie 2017

"Vă conduc pe căi diferite, altele decât vă așteptați, iar acest lucru provoacă incertitudini în sufletele voastre. Nu vă simțiți nesiguri pentru că noile căi și noile provocări vă ajută să creșteți în toate lucrurile.

Știu unde mergem, nu vă temeți. Îmbrățișați aceste noi căi din viața voastră."

https://www.facebook.com/photo?fbid=609636837999346&set=a.403808015248897

MARȚI, 5 SEPTEMBRIE 2023 - Un nou rău care se ridică

"Copiii Mei, vă aflați în timpul în care răul va începe să se ridice mai mult ca niciodată în lumea din jurul vostru. Vă spun pentru că s-ar putea să fiți conștienți de ceea ce vedeți pe măsură ce se întâmplă.

Crima este în plină desfășurare în lume, la fel ca violența, lăcomia și adulterul. Se ridică un nou tip de rău pe care nu l-ați mai văzut până acum și pe care nu-l veți recunoaște la început.

Nu vă temeți când îl veți recunoaște, pentru că aceste lucruri trebuie să vină pentru ca Cuvântul Meu sfânt să se împlinească, ca Eu să vă aduc pe toți acasă la Mine.

Pe măsură ce vedeți acest nou rău care se ridică, apropiați-vă tot mai mult de Mine și de Tronul Meu și Eu vă voi proteja pe voi și pe toți cei dragi. Rămâneți tari în credință și nu vă clătinați, pentru că acest lucru este de cea mai mare importanță. Timpul care v-a mai rămas pe pământ este foarte scurt acum.

Terminați-vă cursa cu curaj, cu mare credință și cu îndrăzneală în Mine. Vă veți întoarce acasă".

NOTĂ: Nu mi s-a arătat sau nu mi s-a spus nimic despre ce ar putea fi acest nou rău.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=610117757951254&set=a.403808015248897

VINERI, 8 SEPTEMBRIE 2023 - Dacă credința voastră este puternică

"Copiii Mei, nu vă temeți că pășiți în acest timp, căci Eu vă voi asigura toate nevoile. Sunteți tulburați de multe lucruri, trebuie doar să Mă cunoașteți ca fiind providența voastră și totul va fi bine.

Pe măsură ce pășiți mai adânc în acest timp de necazuri, Eu voi fi ajutorul vostru. Pe măsură ce vă concentrați doar asupra Mea și nu asupra necazurilor, vă voi acorda pacea care întrece orice înțelegere.

Pe măsură ce vă încredeți în Mine și sunteți răsplătiți cu tot ceea ce aveți nevoie, veți căpăta curaj. Eu sunt tot ce aveți nevoie, copii, dacă credința voastră este puternică în Mine. Cereți și veți primi."

https://www.facebook.com/photo?fbid=611759194453777&set=a.403808015248897

Un comentariu: