vineri, 15 septembrie 2023

Treziți-vă din somnul vostru! - 4 septembrie 2023, Shelley Anna

 Mesaj de la Domnul

Isus Cristos, Domnul și Mântuitorul nostru Elohim spune:

Iubita Mea mireasă, spune poporului Meu: sunteți în ultimele clipe ale ceasului al unsprezecelea! Timpul răscumpărării voastre este atât de aproape! Lăsați inimile voastre să fie pregătite de Duhul Sfânt. Permiteți ca Izvorul purificator al Sângelui Meu să vă spele, făcându-vă hainele albe ca zăpada! Vă chem la sfințenie, iubiții Mei.

SEMNELE TIMPURILOR DEVIN TOT MAI EVIDENTE cu fiecare clipă care trece!

Semnele de pe firmament sunt arătate zilnic pentru a-i trezi pe cei care dorm.

Suspine în lume sunt zilnic, pentru a deschide ochii celor orbi.

Profeții Mei strigă zilnic de pe acoperișuri pentru a deschide urechile surzilor.

Începutul Durerii a provocat o bulversare în lumea fizică, unde Satana dorește să domine. Treziți-vă din somnul vostru! Ridicați-vă! Și veniți la Mine, invocând Numele Meu, și Eu vă voi salva! Spune Domnul!

Întunericul umbrește inima plină de mândrie, care se laudă cu realizări care nu vor lăsa decât un gol, un gol pe care numai Eu îl pot umple.

Dați-Mi inimile voastre, Eu sunt singurul vostru refugiu sigur împotriva întunericului care va mistui sufletele, care locuiesc în afara tărâmului Inimii Mele Sfinte.

Eu vă aștept cu brațele deschise. Îi voi acoperi pe cei care vin la Mine, cu căință în inimile lor. Căci Eu sunt Mântuitorul vostru milostiv.

Așa zice Domnul.

Confirmare din Scripturi

Lucraţi nu pentru hrana pieritoare, ci pentru hrana care rămâne spre viaţa veşnică pe care v-o va da Fiul Omului; căci pe el l-a însemnat Dumnezeu Tatăl cu sigiliul [său]. Ioan 6:27

Iar Dumnezeul speranţei să vă umple de toată bucuria şi pacea în credinţă, ca să prisosiţi în speranţă prin puterea Duhului Sfânt! Romani 15:13

Chiar dacă ar fi să umblu prin valea întunecată a morţii, nu mă tem de niciun rău, căci tu eşti cu mine, toiagul şi nuiaua ta mă mângâie. Psalmi 23:4

Şi nu este în nimeni altul mântuirea, pentru că nu este niciun alt nume sub cer dat oamenilor, în care trebuie să fim mântuiţi. Faptele Apostolilor 4:12

Cercetează-mă, Doamne, şi pune-mă la încercare, verifică în foc rărunchii mei şi inima mea. Psalmi 26:2

Tu însă, Doamne, eşti scutul meu, tu eşti gloria mea, tu îmi înalţi capul. Psalmi 3:3

"Religiozitatea curată şi fără pată înaintea lui Dumnezeu şi a Tatălui este aceasta: a-i vizita pe orfani şi pe văduve în necazurile lor şi a se păstra nepătaţi de lume." Iacob 1:27

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/shelley-anna/2023/september/11/arise-from-your-slumber/

Un comentariu: