duminică, 17 septembrie 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 9, 11, 12 și 13 septembrie 2023

SÂMBĂTĂ, 9 SEPTEMBRIE 2023

Repostat: Judecata națiunilor, 1 februarie 2017

"Vine curând timpul când voi judeca fiecare persoană, fiecare familie și fiecare națiune.

Națiunile vor cădea pe măsură ce le voi judeca și le voi găsi deficitare. Națiunile care M-au respins pe Mine și căile Mele nu pot sta în fața Mea și vor fi distruse.

Veți vedea națiuni căzând într-o zi, dar nu vă alarmați, pentru că judecățile Mele sunt drepte. Națiunile care Mă resping nu au nicio putere ca să stea în picioare. Am suferit mult timp cu ele și se apropie sfârșitul."

https://www.facebook.com/photo?fbid=612667364362960&set=a.403808015248897

LUNI, 11 SEPTEMBRIE 2023 – Monitorizați

"În curând va veni o vreme în care poporul Meu nu va mai putea să se deplaseze așa cum dorește. Poporul Meu, cei răi de la putere vor începe în curând să vă monitorizeze fiecare mișcare. Acest lucru vă va neliniști, dar este o ocazie de a-Mi aduce glorie.

Eu doresc ca fiecare mișcare a voastră să Mă reflecte pe Mine și căile Mele. Dacă veți umbla mereu pe căile Mele, vi se vor acorda favoruri pe pământ, ceea ce va face ca ultima perioadă de timp pe care o veți petrece acolo să fie mult mai suportabilă.

Cei care purtați Numele Meu, sunteți mereu supravegheați de cineva. Necredincioșii vă urmăresc pentru a afla despre Mine. Faceți ca mărturia voastră despre Mine să fie fermă și păstrați-o pură."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=613225217640508&set=a.403808015248897

MARȚI, 12 SEPTEMBRIE 2023 - Dependența completă

"Copiii Mei nu au încredere în Mine că le voi asigura hrana în ceea ce va veni. În schimb, ei se tem că nu vor avea suficient.

Copii, unde este credința voastră? Nu sunt Eu puternicul Iehova care a despărțit Marea Roșie cu atât de mult timp în urmă? Nu L-am înviat Eu pe propriul Meu Fiu Isus din morți? Nu a înviat El, prin puterea Mea măreață, pe alții din morți când a umblat printre voi?

Cum se face că nu credeți că Eu vă pot hrăni în vremuri de lipsă? Să vă adăpostesc? Să vă ofer tot ce aveți nevoie?

În acest timp care vine, îi duc pe mulți dintre copiii Mei neîncrezători în vremuri de lipsuri pentru ca voi să învățați să vă bazați pe Mine. Numai experimentând dependența totală de Mine, puteți învăța să Mă vedeți ca singura voastră providență.

Acest lucru este necesar pentru ca voi, cei care veți rămâne, să puteți supraviețui în ceea ce va urma."

https://www.facebook.com/photo?fbid=613748147588215&set=a.403808015248897

MIERCURI, 13 SEPTEMBRIE 2023 – Dintr-odată asupra voastră

"Copiii Mei, cum se face că voi credeți că veți avea credință când lumea voastră se prăbușește, dar nu petreceți niciun moment cu Mine în viața voastră de zi cu zi? Credeți că va apărea în mod magic în voi? Nu, credința vine prin auz, prin Cuvântul Meu puternic. Credința vine pe măsură ce petreceți timp în prezența Mea și ajungeți să Mă cunoașteți bine.

Timpul judecăților Mele se apropie rapid. Puteți să vă pierdeți timpul cu plăceri și distrageri dacă doriți, dar ce veți face în momentul în care veți avea nevoie, când va veni brusc peste voi?

Faceți alegeri înțelepte acum, copiii Mei, ca să nu trăiți cu regrete mai târziu, când nu le veți putea schimba."

https://www.facebook.com/photo?fbid=614464104183286&set=a.403808015248897

Un comentariu: