joi, 14 septembrie 2023

SUNTEM LA PORȚILE SCHISMEI! OMUL FĂRĂDELEGII ÎL VA CELEBRA PE SATANA! – Carbonia, 09.09.2023

 Isus Euharistic te binecuvântează, femeie!

Eu sunt Dumnezeu Iubirea voastră, veniți cu bucurie la misiune, Cerul vă poruncește astăzi iubirea pentru toți frații și surorile.

Iubită fiică, suntem la porțile schismei! Biserica va fi biciuită de vrăjmaș: o nouă evanghelie va fi instaurată, o nouă lege care nu va aparține adevăratei Biserici a lui Hristos.

Omul nelegiuit îl va celebra pe Satana, pe altare nu voi mai fi Eu, ci dușmanul!

Iubiți copii, acesta este ceasul Ghetsemaniului vostru, rugați-vă neîncetat, consacrați-vă Inimii Imaculate a Sfintei Fecioare. Implorați mila Mea, o, oamenilor!

Sămânța căzută nu a fost primită în inimile voastre: ați devenit arizi, plini de păcat,

hrana voastră este lumea, otrava lui Satana este acum în mulți oameni care îl invocă.

Copiii Mei, v-ați pierdut în întuneric, ați stins în voi Soarele Iubirii.

Copiii Mei, cine vă va încălzi?

Ați aruncat singura armă de salvare: ... pe Dumnezeul vostru al Iubirii!

Pe cine veți chema în ceasul marelui necaz?

Cine va putea să vă vină în ajutor?

Săraca Umanitate! Ce dezastru este în tine!

Ochii voștri sunt închiși pentru Lumină, inima voastră este închisă pentru Iubire,

Adevărul este șters din mintea voastră; trăiți conform lumii și vă bucurați tot mai mult de păcat.

Unde vă veți duce, copiii Mei, unde vă veți duce?

Unde vă veți așeza capetele când distrugerea nu vă va permite nicio scăpare?

Sunt sfâșiat de o mare durere, plâng: văd mulți copii căzând în abisul infernal,

le aud deja plânsetele, dar nu voi putea interveni, pentru că în voința lor liberă au ales calea pierzării.

Iarna aceasta va fi grea,: suferința va cuprinde multe inimi, din cauza păcatului, oamenii se vor lupta cu bulversarea naturii, foamea, setea, boala și moartea!

Iubiți fii, încă strig la voi pentru salvare! Renunțați la Satana, la toate seducțiile lui!

Nu vă lăsați orbiți de luminile false care se vor stinge curând pentru a vă lăsa într-un întuneric adânc.

Întoarceți-vă la Viață, o, oameni, cereți iertare pentru păcatele voastre, iubiți-vă pe voi înșivă, lăsați-vă salvați. Eu vă iubesc!

Iubiții Mei! Manifestarea Mea Divină este acum la doar câteva momente distanță: nu fiți nepregătiți pentru a nu atrage pedeapsa.

Un nou Soare va răsări în curând, o nouă Zi, un nou Răsărit care va aduce parfumul unei noi vieți și o bucurie imensă în inimile celor salvați.

Dumnezeul vostru Iubire.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/09/12/siamo-alle-porte-dello-scisma-luomo-iniquo-celebrera-satana/

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin vino Doamne Iisuse Hristoase miluiește pe noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere