miercuri, 6 septembrie 2023

Continuați să mergeți cu Mine, 3 septembrie 2023, Shelley Anna

 Iisus Hristos, Domnul și Mântuitorul nostru Elohim spune:

Iubiților, luați aminte și ascultați! 

Omenirea se află în pragul unui război mondial. Declarațiile de pace și siguranță vor aduce o distrugere bruscă.

Iubiții Mei, continuați să mergeți cu Mine în lumină, și nu în întuneric unde predomină înșelăciunea și îi surprinde pe cei care nu sunt vigilenți.

Iubita Mea mireasă, invocă Milostivirea Mea Divină pentru a te pregăti pentru Avertismentul Meu, când va avea loc convertirea multor inimi și  Semnul Meu va fi vizibil pentru a fi văzut de toți. Așa vorbește Domnul.

Confirmare din Scriptură

Când vor zice unii: „Pace şi linişte!”, atunci, pe neaşteptate, va cădea peste ei devastarea precum durerile naşterii peste cea însărcinată şi nu vor scăpa. 1 Tesaloniceni 5:3

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/shelley-anna/2023/september/04/continue-to-walk-with-me/

Un comentariu: