sâmbătă, 30 septembrie 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 23, 24 și 25 septembrie 2023

SÂMBĂTĂ, 23 SEPTEMBRIE 2023

Repostat: Pășiți înainte, 11 ianuarie 2017

"Lăsați conflictele dintre voi să dispară. Dați-Mi-le Mie și Eu voi hotărî soluția pentru fiecare. Vă împovărați inutil, pentru că eu am fost deja înaintea voastră și am stabilit cum va fi.

Partea voastră este să Mă ascultați. Nu vă temeți, doar credeți.

Credeți și pășiți în ascultare față de ceea ce știți că vă spun să faceți."

https://www.facebook.com/photo?fbid=619621107000919&set=a.403808015248897

DUMINICĂ, 24 SEPTEMBRIE 2023

Repostat: Hrăniți-vă credința, 2 februarie 2017

"Hrăniți-vă credința și întăriți-o, căci ea vă va susține în ceea ce va urma. Faceți din ea o stâncă pe care să puteți sta în picioare. Permiteți-Mi să o testez acum, ca să fiți siguri că nu va ceda pe măsură ce vremurile trec, pentru că ceea ce va veni va fi foarte dificil și adesea terifiant.

Dacă Mă cunoașteți ca Adam, dacă mergeți cu Mine în răcoarea serii, dacă Mă căutați devreme ca David, dacă Mă lăudați ca Solomon, atunci credința voastră în Mine, care vă protejează și vă asigură, va fi foarte puternică. Atunci inimile voastre vor fi pline de pace chiar și atunci când în jurul vostru nu este pace.

Când războiul vă va devasta pământurile, când cei pe care îi iubiți vor muri, veți avea nevoie de o perspectivă eternă pentru a continua să mergeți, pentru a nu vă pierde credința, pentru a înțelege ceea ce vedeți.

Mergeți cu Mine acum. Mergeți cu Mine atunci."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=620149590281404&set=a.403808015248897

LUNI, 25 SEPTEMBRIE 2023 - Cum pot fi Dumnezeul vostru?

"O, copiii Mei, cum vă aștept în fiecare zi, sperând că veți avea măcar câteva minute pentru Mine! Cât de mult Îmi doresc să aud cum Mă iubiți, cum Mă adorați, cum sunt Eu totul pentru voi! Cu toate acestea, treceți repede pe lângă Mine și vă grăbiți din nou, în ziua voastră plină, uitând de Mine.

Cum pot fi Eu Dumnezeul vostru dacă nu puteți acorda nici măcar câteva minute pentru Mine? Cum aș putea să vă ghidez prin toate capcanele pe care le pune la cale dușmanul vostru, dacă nu puteți să-Mi faceți loc în ziua voastră pentru Mine?

Cum puteți spune că Mă iubiți, dar nu aveți timp pentru Mine? Când zilele voastre sunt pline de timp pentru oricine altcineva în afară de Mine?"

https://www.facebook.com/photo/?fbid=620669960229367&set=a.403808015248897

Un comentariu: