sâmbătă, 30 noiembrie 2019

Maria Julianna, 14 Noiembrie 2019

Imagini pentru https://jezusuzenete.hu/2019-november-14-az-ur-jezus/
„Deschide Sfânta Scriptură! 
Matei 17,12 Eu însă vă spun: Ilie a venit deja, dar nu l-au recunoscut, ci au făcut cu el ceea ce au vrut. Tot aşa are să sufere şi Fiul Omului din cauza lor”.

„Dragii Mei copii! Am spus: pentru Mine vă vor urî și vă vor prigoni așa cum pe Sfântul Ioan Botezătorul l-au decapitat  și a devenit martir pentru că nu a schimbat cuvintele Mele și nu a acceptat scara de valori a acestei lumi păcătoase. Și pe Mine M-au crucificat și M-au omorît pentru adevăr atunci când am proclamat cuvintele Tatălui.

Dragii Mei copii! În august 2015 am spus: „timpul este scurt”. De un an, doi anunț: „Timpul este aici. Ceasul este aici, Fiul omului va ajunge în mâinile păcătoșilor. ”Biserica Mea va avea aceași soartă pe care am avut-o și Eu: Mă va urma pe Golgota și pe cruce.

Azi dimineață am visat acestea: am fost într-o sală și am vorbit ascultătorilor de pe un podium. Le-am spus următoarele: este Joia Mare. L-au trădat pe Domnul Isus. Acum este încă între noi. Îl putem vedea așa cum a fost până acum între noi. De mâine, în Vinerea Mare, deja nu Îl vom mai putea vedea pentru că Îl vor prinde, Îl vor batjocorî și Îl vor crucifica. Degeaba am vorbit celor de acolo că ei nici nu m-au băgat în seamă. Ei discutau împreună, se plimbau de colo-colo, își făceau treburile lor nesemnificative de zi cu zi. Acesta a fost visul.

Domnul Isus continuă: „Copiii Mei! Acum este Joia Mare. Fetița Mea! Visul tău înseamnă că nici astăzi nu Mă acceptă oamenii la fel ca atunci când am trăit pe acest Pământ. Merg după capul lor, își rezolvă lucrurile lor mărunte . Nu sunt atenți la Mine, învățăturile Mele nu le cunosc și nici nu vor să le cunoască. Când îi anunți în visul tău că „Acum este încă între noi. Îl putem vedea așa cum a fost până acum între noi. De mâine, în Vinerea Mare, deja nu Îl vom mai putea vedea”, înseamnă că astăzi încă Mă mai puteți vedea în bisericile voastre, în Preasfântul Sacrament, dar când vine Vinerea Mare, Mă vor duce și nu Mă veți mai vedea în biserică. „Deși Eu voi avea grijă de aceia care Îmi rămân fideli, de aceia care rămân în ascunzătoare”, așa trebuie interpretat: „Rămân cu voi în fiecare zi până la sfârșitul lumii.” I-am promis lui Petru: porțile iadului nu vor avea putere asupra Bisericii pe care am întemeiat-o. Din păcate, aceasta va fi valabilă pentru Biserica Mea subterană pentru că porțile bisericii oficiale a fost dărâmate de satan. Acolo deja se proclamă învățături false și erezii, mai mult decât atât, au ajuns și idolii scârboși în bisericile sfințite lui Dumnezeu. Cu aceasta s-a împlinit cuvântul profetului Daniel. „Urâciunea pustiirii ” deja este în Biserică. Doar apariția antichristului se lasă așteptată un pic, dar și ea se va întâmpla curând.
Copiii Mei! Din evenimente puteți vedea că a sosit ceasul. Așa cum M-au crucificat pe Mine, așa și timpul sacrificării celor care Mă urmează este aici, acum.
Copiii Mei! Nu mai este timp să vă amânați convertirea. Sau vă rupeți definitiv de păcatele voastre, vă pare sincer rău de ele, le spovediți în scaunul de spovadă și prin preoții Mei Eu vă dezleg,  sau rămâneți în ele și vă pierdeți pentru totdeauna. Alegerea este în mâinile voastre. Rațiunea și voința liberă ați primit-o de la Tatăl Meu. Eu vă respect maxim aceasta. Dar vă atenționez: consecințele deciziilor voastre trebuie să le purtați veșnic. Cuvintele Mele luați-le foarte serios și transformați-le în fapte! Nu vă preocupați de aceia care sunt contra mesajelor Mele! Toate acestea le fac datorită păcatelor lor de care nu vor să se despartă. Dacă M-ar urma, atunci ar accepta învățăturile și mesajele Mele și le-ar transforma în fapte. Nu vă spun nimic nou. Doar repet Evanghelia. De aceea, pentru că voi nu citiți Sfînta Scriptură și, dacă ați citit-o cândva, ați uitat-o demult. Consider că este important să o reînviu și să o întipăresc în inimile voastre.
Vă spun din nou: ceasul este aici. Fiul omului va fi dat pe mâinele păcătoșilor. Așa cum i-am spus la Saul pe drumul Damascului: „De ce Mă prigonești? ”, deși Eu am fost în Rai atunci, dar M-am identificat cu creștinii pe care Saul îi prigonea. Acum și până la sfârșitul lumii, Mă voi identifica cu fiecare dintre frații Mei creștini care Mă urmează și pe care îi vor prigoni în Numele Meu. Rezistați până la moarte pentru că doar aceia care Îmi rămân fideli până la capăt se vor mântui.
Nu vă voi mai vorbi mult timp. Ceasul este aici. Iuda deja M-a trădat. Acum vin soldații să Mă prindă, să Mă arunce în închisoare și să Mă ucidă. Încă este noaptea Joii Mari, acum Mă mai puteți vedea în Sfântul Sacrament. Dar se crapă zorii Vinerii Mari când Mă vor înlătura de pe altare și în locul Meu vor adora urâciunea pustiirii. Voi niciodată să nu luați parte la aceasta pentru că ar fi spre damnarea voastră! Participați la Sacramentele Mele până mai sunt printre voi!
Mesajele Mele dați-le mai departe, proclamați-le indiferent dacă sunt potrivite sau nu. Ceasul este aici, evenimentele vorbesc de la sine. Vă binecuvântez cu iubirea veșnică a Inimii Mele și întăresc această binecuvântare în numele Tatălui, Fiului și Duhului Sfânt”.
Confirmare biblică: Matei 22,31: „Dumnezeu a spus”
https://jezusuzenete.hu/2019-november-14-az-ur-jezus/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu