joi, 14 mai 2020

Apel urgent de la Domnul și Doamna noastră

Sărbătoarea Maicii Domnului, Regina lunii mai

Binecuvântata Maică
Dragostea Mea, frumosul Meu, și toți copiii Mei frumoși care ascultă și cei care nu ascultă. Vă iubesc pe toți la fel, dar inima Mea și toate inimile Cerului suferă pentru cei care nu ascultă. Vă iubesc pe toți, pe fiecare dintre voi, mă rog pentru voi și vă implor pe toți să vă aduceți sufletele într-o Stare de har în această vară și să începeți să vă rugați mai mult.
Sperăm ca mulți dintre voi să vadă cum suferința prin care treceți acum permite unora dintre voi să vadă cât de mult face Fiul Meu Isus pentru voi. Vă rog să vă rugați cât de mult puteți în aceste vremuri pentru că Avertismentul și Judecata sufletului vostru sunt la ușa voastră. Vă rugăm să cereți căință și mergeți la Spovedanie în această vară, astfel încât să nu fiți nevoiți să Îl înfruntați pe Dumnezeu în starea păcatului de moarte. Veți avea la dispoziție 30 de zile după Avertisment pentru a vă aduce încă sufletul într-o Stare de Har, aceasta va fi sfârșitul perioadei de har. Deci, faceți-o acum și fiți alături de noi în Rai când veți muri.
V-am spus de ani buni că a sosit vremea când nu mai puteți fi nehotărâți, ci trebuie să fiți capabili de a vă salva sufletele. Acum trebuie să cereți iertare tuturor deoarece timpul se termină. Vă rog, vă rog, vă rog, ascultați-o acum pe Maica voastră din Ceruri și fiți cu noi în Rai, și nu în iad. Vor muri milioane de oameni în următoarele câteva luni. Nu fiți unul dintre cei cu păcate mortale, nici nu deveniți unul. Iubita voastră mamă din ceruri vă roagă să vă căiți și să cereți iertare acum. Iubire, iubire și mai multă iubire.

Isus Domnul nostru
Sunt Iisus, Fiul Mariei. Eu și Mama Mea v-am spus de ani buni că sunt atotiubitor, dar sunt și atotdrept. Nu poți fi atotiubitor și nu drept în totalitate. Ascultați de Maica voastră și lăsați-o să vă ia în Inima ei ca să renașteți în Duhul și Iubirea lui Hristos, astfel încât să știți ce este adevărat și ce nu, astfel încât să puteți fi cu noi în Cer pentru toată eternitatea. Iubire , Iisuse.
La mulți ani de Luna Zilei Mamei pentru toate mamele.
https://www.childrenoftherenewal.com/holyfamilyrefuge

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu