luni, 4 mai 2020

Preasfânta Fecioară Maria îi va pune pe toții fiii Săi la loc sigur, 2 mai 2020, Carbonia

Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.
Încă vă vorbesc, of, oamenilor!
Eu Sunt Cel ce Sunt! Sunt Cel ce totul pot! Sunt Cel ce totul a creat!
 Mizerabile vipere, timpul vostru s-a terminat, acum Puterea va fi peste voi, .... voi extirpa Răul și voi pune Binele infinit.
Fiii Mei, ora Milostivirii Mele se apropie. Uniți cu Sfânta Evanghelie a Lui Isus, rugați-vă ca ora să fie blândă. Preasfânta Fecioară Maria precede intervenția Mea, îi va lua la Ea pe toți fiii Ei și îi va așeza într-un loc sigur.
RUGAȚI-VĂ ÎN CASELE VOASTRE! RUGAȚI-VĂ ÎN FAMILIE!
FACEȚI ADORAȚIE ÎN FAȚA CRUCII, PROSTERNAȚI-VĂ ÎN FAȚA CRUCIFIXULUI ȘI CEREȚI IERTARE PENTRU PĂCATELE VOASTRE ȘI ALE UMANITĂȚII.
Fiii Iubirii(lui Dumnezeu), acum voi răsturna situația:...Mă voi îngriji de starea voastră fizică și spirituală trimițându-vă ajutorul. Îngerul Meu al Păcii va veni să vă redea seninătatea; VOUĂ VI SE VA DA ORICE AJUTOR, NU VEȚI AVEA NEVOIE DE NIMIC. Credeți aceste cuvinte și veniți la Mine cu bucurie respectuoasă.
Milostivirea Mea va fi mare cu cine Mi se va dărui cu devoțiune. Iubiți-vă unii pe alții, împărțiți orice lucru între voi și rugați-vă!
ÎN CURÂND VĂ VEȚI ÎNTOARCE ÎN AER LIBER DAR, ÎN ADEVĂR VĂ ZIC: ... FIȚI PRUDENȚI, BLESTEMAȚII CONSPIRATORI AI MORȚII CONTINUĂ ÎN PLANUL LOR DIABOLIC, ...CONTINUAȚI SĂ VĂ PROTEJAȚI!
Dumnezeu va accelera intervenția Sa pentru cei ai Lui, pentru toți fiii care imploră intervenția Sa, .... cei care sunt copleșiți de supușii demonului.
ORAȘUL AȘEZAT PE ȘAPTE COLINE E PE PUNCTUL DE A CĂDEA.
Dumnezeu intervine ca să repare fiecare lucru, redă lumina unde nu mai este, unde obscuritatea a intrat cu forță ca să se facă proprietară.
COMPLOTEAZĂ ÎMPOTRIVA PAPEI AL MEU! VOR SĂ DECLARE INFIDELITATEA SA ÎN EXERCIȚIUL APOSTOLIC, VOR SĂ-I MURDĂREASCĂ HAINA, DAR SĂ ȘTIȚI CĂ MARTIRIUL SĂU VA ADUCE SALVAREA BISERICII.
EL VA PRIMI CU ÎNGĂDUINȚA MEA PUTEREA UNUI LEU ȘI VA MĂRȘĂLUI SPRE VICTORIE PENTRU CĂ EL ESTE ÎN MINE ȘI EU ÎL CONDUC SPRE VICTORIE!.... MISERUM EST! (MILOSTIV EȘTI!)
Afară comercianții din Casa Mea!
Afară trădătorilor!
Afară Iuda din Biserica Mea!
Gata! Aceasta este ora Mea!
BRUSC SE VA DEZLĂNȚUI O FURTUNĂ PUTERNICĂ, FULGERE ȘI TRĂSNETE VOR ATINGE VATICANUL ȘI APOSTAȚII VOR CĂDEA!
Au luptat împotriva Lui Dumnezeu Creatorul, dar au falimentat în planul lor de a poseda Biserica Mea!
Încă un pic și vor cădea!
Cu iubire răbdătoare așteptați semnul. Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu