sâmbătă, 16 mai 2020

ÎNCĂ MAI AVEȚI PUȚIN TIMP SĂ RENUNȚAȚI LA SATANA - Carbonia, 12.05.2020


Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.Eu sunt Lumina lumii și vin să pun capăt întunericului, vin să aduc prospețime acolo unde totul este în întuneric.
Iubiții Domnului, fiți vigilenți, timpul s-a oprit, o trimit în lume pe Mama Mea Sfântă pentru că această umanitate are nevoie de ajutor.
SUNT PUȚINI CEI CARE IMPLORĂ MILOSTIVIREA MEA, OMUL DEJA ESTE ÎN IMPOSIBILITATEA DE A ACȚIONA CONFORM NATURII SALE PENTRU CĂ SUFLETUL LUI ESTE DETERIORAT. Satana a pus în acțiune planul său diabolic ca omul să nu poată lua decizii.
Dragi fii, mult v-am iubit și mult vă iubesc! Credeți cu tărie în Mine, Dumnezeul vostru al dragostei, nu Îmi întoarceți spatele, aveți nevoie de ajutorul Meu pentru că datorită imaturității voatre, sunteți slabi.
Blestematul șarpe a îndrăznit foarte mult, Mi-a deviat poporul de la Mine, Dumnezeul dragostei, l-a târât în abisurile întunericului. Dacă nu îi vin acum în ajutor, nu ar mai putea suporta acestă meschină scalvie.... a vicleanului șarpe! Săraci sunt cei care cad în plasa lui!
ÎNCĂ MAI AVEȚI TIMP SĂ RENUNȚAȚI LA SATANA, VĂ DĂRUIESC POSIBILITATEA DE A VĂ ÎNTOARCE LA MINE, DÂNDU-VĂ AJUTORUL MEU.
Primiți-mă în inima voastră, o, oameni, sunteți deja la sfârșitul acestui timp, cel nou începe cu noi culori ale curcubeului, cu miresmele noii primăveri. Doriți-vă să trăiți această viață întorcându-vă la Dumnezeul vostru Creator. Dați-i Lui inima voastră, puneți în voi dorința arzătoare de a-L cunoaște pe Isus, Salvatorul vostru, Unicul și Adevăratul Dumnezeu.
Vă iubesc, tânjesc după voi! Vă aștept convertiți la Mine.
Nu întârziați. Amin! Amin! Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu