marți, 5 mai 2020

TOTUL E GATA, CERUL SE VA CUTREMURA ÎN TERIFIANTA MEA JUSTIȚIE, Carbonia, 4.05.2020


Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie. Voi revoluționa lumea cu manifestarea Mea.
Iată-Mă la voi, popor nerecunoscător, voi care cu atâta indiferență încă mai căutați pacea omului pe acest Pământ.
Fiilor mult iubiți, lumea aceasta a ajuns la sfârșitul ei, omul aduce doar ravagii și mizerie. Dacă nu vă decideți pentru Mine, veți fi înghițiți de catastrofele care în curând vor atinge planeta voastră.
Sunteți nesăbuiți, împietriți în minte și inimi, ați distrus pământul cu mâinile voastre.
Oamenilor, mândria voastră nu are limite, vă acoperiți cu putere, dar voi sunteți deja praf, sfârșitul vostru este marcat de ticăitul ceasului, tic-tacul se îndreaptă cu mare repeziciune și vă veți găsi într-un morman de moloz.
MILOSTIVIREA MEA ESTE ÎN DESFĂȘURARE, DAR VĂD CĂ OMUL NU ÎȘI DĂ SEAMA DE NIMIC, omul continuă în perfidia (cruzimea) lui, nu arată recunoștință Dumnezeului său Creatorul.
IATĂ, NORII SE ÎNTEȚESC. ÎNTUNERICUL VA ACOPERI TOT PĂMÂNTUL ȘI VUIETELE VULCANILOR ȘI AL CUTREMURELOR VOR FI DEVASTATOARE, VĂ VEȚI AFLA ÎN FAȚA SFÂRȘITULUI VOSTRU FĂRĂ SĂ FI FĂCUT CEVA PENTRU A VĂ SALVA.
Ca Dumnezeu și Tată, v-am implorat să vă convertiți, AM ÎNCERCAT ÎN TOATE MODURILE SĂ VĂ ATRAG ATENȚIA SPRE MINE, CEL CARE TOTUL POATE, dar voi încă Mă renegați mizerabil.
ÎN CURÂND VA PLOUA CU GRINDINĂ DIN CER CARE SE VA TRANSFORMA ÎN FOC, VEȚI PUTEA SĂ VĂ SALVAȚI? VEȚI STRIGA ÎN SFÂRŞIT SFÂNTUL MEU NUME CA SĂ VIN ÎN AJUTORUL VOSTRU?
Nu, nu! Nu, nu! Sunteți învăluiți de întuneric, satana v-a înveninat şi v-a făcut ai săi, sunteți marionete în mâinile lui, deja sclavii lui pentru eternitate. Nimic nu vă mai mișcă, acceptați totul de la el, credeți în el, în lingușirea lui, în intrigile lui, în minciunile și invențiile lui...păcat, copiii Mei, deja nu mai sunteți ai Mei prin libera voastră alegere....MI-AM DAT VIAȚA PENTRU SALVAREA VOASTRĂ, M-ați Crucificat și încă continuați să o faceți nedemni de dragostea Mea. Adio!
Și voi care citiți aceste avertizări și le luați în derâdere, în adevăr vă spun: încă puțin veți mai râde de acest act al Meu de milostivire pentru că veți fi îngropați în noroi. Adio, bieții Mei copii, adio!
Dumnezeu îi va îmbrățișa pe cei rămași fideli Lui și va trage cortina acestei istorii pentru totdeauna.
Eu, Dumnezeu, reîmprospătez aerul putred pe care l-ați creat pe planeta voastră în căutarea obținerii profitului. Da, da! Da, da! Voi regenera Pământul și-l voi face să strălucească în Mine.
Sunteți în pragul Noii Ere, copiii Mei așteptați cu dragoste răbdătoare.
TOTUL ESTE PREGĂTIT, NUMAI CE NEMERNICUL VA PUNE SEMNĂTURA PE PLANUL DIABOLIC. IATĂ, CERUL SE VA CUTREMURA  DE TERIFIANTA JUSTIȚIE.
ACEASTĂ LUME DEJA ESTE RĂSTURNATĂ, TRAGEDIA ESTE IMINENTĂ!
... TIC-TAC, TIC-TAC, este pe cale să bată ultimul ticăit al ceasului.

Un comentariu:

  1. Doamne Iisuse, acopere-ne cu Preasfantul Tau Sange! Iisuse, iarta-ma ca am pacatuit! Fii milostiv fata de toti oamenii, pt ca toti suntem inconstienti de ceea ce ni se va intampla! Nu ne vine sa credem ca ne vorbesti si Esti asa de aproape de noi! Toti traim intr-o mare nebuloasa, fie-Ti mila de toti oamenii si salveaza-ne pe toti, lumineaza-ne si umple-ne cu harurile Tale, Draga Doamne!

    RăspundețiȘtergere