vineri, 1 mai 2020

VIAȚA PE ACEST PĂMÂNT A AJUNS ACUM LA SFÂRȘITUL EI. O MARE FURTUNĂ VA CĂDEA ASUPRA BISERICII!

Este posibil ca imaginea să conţină: cer, apus, în aer liber şi natură
VIAȚA PE ACEST PĂMÂNT A AJUNS ACUM LA SFÂRȘITUL EI.
Carbonia 27.04.2020
DESCHIDE-ȚI URECHEA, O TU, OMULE, ASCULTĂ CUVÂNTUL DUMNEZEULUI TĂU CREATOR!
Au venit zilele marii strâmtorări, pedeapsa ta va fi mare dacă nu te întorci la Mine, dacă nu Mă vei recunoaște ca Dumnezeul tău Creator.
Iubiți copii, strig iubirea Mea față de voi, nu vă îndepărtați de bunătatea Mea, Eu sunt Cel pe care îl veți vedea pentru că în curând Mă veți vedea în Dreptatea Mea.
Răsună vocea Mea în întreaga omenire, dar văd distragere, mândrie ... Bieți copii, la ce condamnare vă îndreptați! Am obosit să vă aștept, poporul Meu sângerează din cauza păcatelor voastre, ... a venit timpul ca Eu să intervin pentru a da alinare tuturor acestor copii care cu dragoste sinceră își dedică viața pentru mântuirea lumii.
VIAȚA PE ACEST PĂMÂNT A AJUNS ACUM LA SFÂRȘITUL EI.
PE NEAŞTEPTATE VEŢI FI SURPRINŞI DE COLIZIUNEA CE VA AVEA IMPACT ASUPRA PĂMÂNTULUI.
Veți intra în deznădejde și veți alerga ca nebunii în căutarea unui adăpost, dar nu veți găsi nimic pentru că singurul „REFUGIU” A FOST RESPINS DE VOI, ... vă veți găsi față în față cu moartea.
V-am chemat până la epuizare, dar alegerile voastre erau diferite de apelurile Mele pentru mântuire, ați crezut că este corect să continuați să credeți în om, să vă planificați viitorul pe acest Pământ, dar totul se termină aici.
O, oameni, ați făcut alegerea greșită! Din nou nu L-ați ascultat pe Dumnezeul vostru Creator pentru a-l urma pe Lucifer care vă suflă neîncetat în ceafă, vă amăgește că totul este bine, că viața este aceasta, că nu există altă viață dincolo de asta pe care o trăiți pe Pământ. Ei bine, greșiți, iar acum veți vedea cu proprii voştri ochi viața adevarată care se va deschide pe un pământ nou, dar vor putea intra să trăiască acolo numai cei care au respectat Poruncile lui Dumnezeu, cei care au fost credincioși Cuvântului Său, cei care au slujit, iubit, adorat și urmat pe Dumnezeul mântuirii și nu pe cel al morții.
Trebuia să țineți cont de greșelile predecesorilor voştri, în schimb ați ales să cădeți în aceeași soartă.
Adio, copii ai Satanei, pentru că acum lui îi aparțineți.
Urmează mari calamități pentru această umanitate perversă, îndepartată de Dumnezeul său Creator.
Milă, mi-e milă de voi oameni, aceasta a fost alegerea voastră: ... L-ați preferat pe Satana şi nu pe Mine.
Cine este cauza(motivul) durerii sale, să se plângă pe sine.
Încă vă îndemn să luați în mână Sfântul Rozariu și să vă rugați, să vă rugați, să vă rugați.
Grăbiți-vă, oameni nerecunoscători, ACUM este timpul pocăinței, nu mai este timp, mâine poate fi deja târziu!
Binecuvântez poporul Meu!


O MARE FURTUNĂ VA CĂDEA ASUPRA BISERICII!
Carbonia 27.04.2020
Preasfânta Maria, Neprihănita Zămislire, Fecioara lui Dumnezeu, îți spune:
Biserica lui Isus a fost transformată într-un refugiu al hoților, dar dintr-o dată totul se va schimba.
Cerul așteaptă judecata finală, omul în mândria lui crede că a atins puterea maximă, dar nu va fi așa pentru că Cel Preaînalt nu va permite Bisericii Sale să rămână în întuneric.
Lucrarea lui Dumnezeu urmează să iasă la lumină, întreaga lume va înțelege. Crucea luminoasă va străluci pe cer și toată lumea o va vedea, dar nu toată lumea va recunoaște în acel semn, Fiul lui Dumnezeu!
EVENIMENTUL GLORIOS VA AVEA LOC CURÂND CU FAPTE(EVENIMENTE) MARI.
APOI, O MARE FURTUNĂ VA CĂDEA ASUPRA BISERICII! Dar va fi pusă în siguranță de Dumnezeu care va pune stăpânire pe Casa lui.
Oamenii nedrepți vor cădea, vor fi dezbrăcați de toată puterea. Casa lor este Iadul unde plânsul și scrâșnirea dinților va fi pentru totdeauna.
Destul! Suntem în pragul unei noi zile, Paradisul îi așteaptă pe copiii lui Dumnezeu, așa că astăzi El deschide brațele și deschide pieptul Său pentru a primi fiecare copil la Sine, pe toți cei care au așteptat această zi a renașterii în lacrimi.
Dumnezeu este Tată, Mamă, Frate și prieten sincer, în Atotputernicie există măreția Lui pentru toți ai Săi.
Sfântul Petru deține cheile adevăratei Biserici a lui Dumnezeu și astăzi o va redeschide spre frumusețile Tatălui.
VA COBORȊ O LUMINĂ DIN CER,… ESTE COBORÂREA DUHULUI SFÂNT PESTE CEL CARE AZI AŞTEAPTĂ SĂ FIE ELIBERAT DE ABUZURILE LUI SATAN.
Copiii Mei, acum totul se va deschide larg ochilor voștri, care vor vedea ceea ce părinții vostri ar fi vrut să vadă: ... Viața va coborî din Ceruri pentru a da o nouă viață oamenilor Săi.
Dumnezeu intervine din nou în istorie pentru a-și salva copiii și pentru a pune capăt răutății lui Satan.
Lumea învăluită în întuneric va fi eliberată de Lumina care va coborî pentru a sfâșia întunericul.
Haideți, dragii Mei copii, timpul vostru se termină aici, tranziția la o viață nouă a venit pentru voi care M-ați adorat, onorat, servit, urmat și iubit din toată inima.
SUFLETUL BISERICII ȊŞI VA RECUPERA VIGOAREA SI POSESIUNEA ALTARULUI LUI DUMNEZEU.
POTIRUL VĂRSAT A FOST SPRE SALVAREA MULTORA ŞI CONDAMNAREA ALTORA.
Totul este scris! Din cer vine Cuvântul lui Dumnezeu! Adevărul lui Dumnezeu este în Fiul Său, Isus Cristos.
Îmbrăcată cu culori tandre ale curcubeului, Maria va privi această Umanitate și cu razele ei va lumina inimile celor care așteaptă să fie umplute de harul lui Dumnezeu.
Toamna aceasta va aduce multă durere acestei umanități necredincioase, departe de Dumnezeu.
Pe drumul spre Emmaus Isus nu a fost recunoscut imediat de apostolii Săi, dar L-au recunoscut la frângerea Pâinii.
Vă spun:... CONVERTIȚI-VĂ! Acesta este momentul! În milostivirea Mea vă voi judeca. Recunoașteti-Mă acum pentru ca să nu cădeți în marea strâmtorare.
Dumnezeu își iubește poporul și astăzi o va demonstra din nou în manifestarea Sa față de lume.
ÎNAINTE, POPORUL MEU, DUMNEZEUL VOSTRU VINE SĂ VĂ ELIBEREZE DE LUCIFER, STAȚI ÎN IUBIREA LUI, LĂSAŢI-VĂ MÂNTUIŢI DESCHIZÂNDU-VĂ INIMA LUI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu