sâmbătă, 2 mai 2020

JOHN LEARY, Sâmbătă, 18 și 20 aprilie 2020

Jesus and child
Isus a spus: „Oamenii Mei, este greu pentru om să înțeleagă puterea Mea asupra morții, pentru că Mi-aș putea ridica Trupul Meu, om-Dumnezeu, din mormânt. Învierea Mea este un moment în timp în care am învins păcatul și moartea și am deschis porțile raiului pentru cei vrednici. Deoarece nimeni nu s-a ridicat niciodată din morți, acesta este motivul pentru care apostolii Mei nu au vrut să creadă că Maria Magdalena M-a văzut la mormânt. Apostolii au refuzat, de asemenea, să îi creadă pe cei doi ucenici care M-au întâlnit pe drumul către Emmaus și M-au recunoscut la ruperea pâinii. Abia când M-am arătat apostolilor Mei din Camera Superioară ei au crezut în sfârșit în Învierea Mea. Am mâncat niște pește fript pentru a le dovedi că nu sunt o fantomă. Așadar, vreau ca toți credincioșii Mei să creadă în Învierea Mea pentru că veți avea nevoie de o credință puternică pentru a îndura acest virus prezent și virusul mai mortal care va veni toamna. Fiți pregătiți să veniți la refugiul Meu când vă voi chema. Sunteți pe cale să sărbătoriți Duminica Milostivirii Divine și acum aveți nevoie de spovedanie și de novena voastră finală pentru a obține îndulgența plenară. Te voi binecuvânta cu harurile Mele și cu mila Mea ca în această viziune a imaginii Mele despre Îndurarea Divină. ”
Isus a spus: „Fiul Meu, v-am spus cum îi trimit pe profeții Mei pentru a avertiza poporul Meu despre orice pericol iminent pentru viețile voastre. Tu, fiul meu, ești unul dintre numeroșii Mei profeți și te-am trimis să îi pui pe oameni să stabilească refugiile Mele pentru necazul care va aduce distrugeri și moartea multor oameni. Diavolul are un timp scurt, iar el îi conduce pe cei răi să reducă populația. V-am spus în mesajele anterioare că cel mai rapid mod de a reduce populația este prin viruși mortali. Oamenii din deep state își pregătesc orașele subterane, chiar și când constructorii Mei de refugii își pregătesc refugiile. După primul val al acestui coronavirus , veți vedea în toamnă un virus mult mai mortal care va ucide multe persoane. Veți vedea o lege marțială și autoritățile vor încerca să forțeze vaccinurile și cipurile obligatorii asupra voastră pentru a controla oamenii. Refuzați să luați vreun vaccin sau orice cip în corp care vă va face vulnerabili la acest virus. Cipul vă va controla mințile, așa că nu-l luați. Pe măsură ce vedeți mai multe dezastre și cum vine acest vaccin obligatoriu, îi voi conduce pe credincioșii Mei cu îngerii voștri păzitori până la cel mai apropiat refugiu de protecție. Numai credincioșii Mei vor fi lăsați să intre în refugiile Mele de către îngerul refugiului. Îngerii voștri de refugiu vă vor proteja de acest virus, de calamitățile naturale și de toate amenințările Antichristului și ale acoliților lui. Îngerii Mei vă vor apăra și vă vor asigura supraviețuirea. Veți vedea în curând victoria Mea asupra tuturor celor răi deoarece vor fi aruncați în iad. Voi reînnoi apoi pământul și vă voi aduce în Era Mea a păcii. Nu vă temeți, pentru că Îi voi proteja pe credincioșii Mei de cei răi și de toate planurile lor malefice.”
sursa: http://www.johnleary.com/index.php/2020/04/23/saturday-april-18-2020/


Luni, 20 aprilie 2020:
Isus a spus: „Oamenii Mei, această viziune a lui Lenin pune accentul pe comunism și pe dorința comuniștilor de a prelua întreaga lume. Acest virus pandemic cu care vă confruntați este un plan de a vă distruge economia și de a permite comuniștilor chinezi să vă depășească țara financiar și, în cele din urmă, militar. China nu doar că își construiește armata, dar folosesc virusuri ca arme militare pentru a controla oamenii. Acest virus a fost răspândit intenționat pentru a ucide cât mai multe persoane în Occident. În toamnă, vor livra o altă lovitură zdrobitoare a unui virus mai mortal împotriva lumii. Cei răi sunt aproape de a-și îndeplini agenda de control total. Nu vă temeți , credincioșii Mei, pentru că voi proteja poporul Meu în refugiile Mele. Eu sunt cel care va da lovitura morții tuturor celor răi care vor fi aruncați în iad.”

Isus a spus: „Oamenii Mei, Sfânta Faustina a promovat Novena Mea a Îndurării divine împreună cu imaginea razelor Mele care provin din pieptul Meu. Dacă vă rugați această novenă și veniți la Spovedanie , puteți primi o indulgență plenară care înlătură orice pedeapsă sau reparație pentru păcatele voastre. Aceasta este o mare binecuvântare a milostivirii Mele că îți va reduce timpul în purgatoriu. Imaginea Îndurării Mele Divine poate fi, de asemenea, o binecuvântare atunci când vă rugați în fața ei. Îndurarea Mea Divină este atât de importantă încât Biserica a desemnat duminica de după Paște pentru această sărbătoare. De asemenea, voi vă rugați Coronița Îndurării Mele Divine la ora 15:00 în fiecare zi. Vă voi oferi tuturor un dar al Îndurării Mele Divine când voi aduce experiența Avertismentului Meu tuturor în același timp. Aceasta va fi o binecuvântare pentru toți păcătoșii să vadă dacă sunt pe un drum spre cer sau spre iad. Va fi o oportunitate pentru credincioșii Mei să-și ajute membrii familiilor lor să vină la Mine și să fie convertiți, astfel încât să poată avea o cruce pe frunte care să le permită să se refugieze în refugiile Mele. Rugându-vă să ajutați la salvarea sufletele familiei voastre, este unul dintre motivele pentru care vă rugați îndelungata formă a rugăciunii Sf. Mihail. Continuați să vă rugați această rugăciune, rozariile voastre și Coronița Îndurării Divine pentru a ajuta la salvarea sufletelor pentru rai. ”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu