luni, 11 mai 2020

Vreme este foarte scurtă


Ce sunt Mama tuturor,
Vă vorbesc acum din cer.
Vă vorbesc și eu prin Duhul,
Că acum a venit timpul,

Când a mai vorbi mă opresc,
Că așa a spus Tatăl Ceresc.
Am coborât des la voi,
Și pe soare, și pe nor.

De acum mare beznă vine
Peste pământ, peste lume.
La Fatima, la Salette, la Lourdes,
V-am rugat atât de mult

Să țineți post, să vă rugați,
De pedeapsă să scăpați.
Eu am spus, eu auzit,
Ce ați ales o să trăiți,

Cât va fi pe pământ viață,
Sau cealaltă ce urmează.
Copii, pentru voi eu plâng,
Am vrut la piept să vă strâng.

Ați fugit, îndepărtat,
Nu ați vrut să ascultați.
Iată că se vede în zare
Cine va avea scăpare.

Cei ce la slujbă au fost,
S-au rugat și ținut post,
Cei cu ostie, spovadă,
Vor trece partea cealaltă,

Prin foc, boli și prin război,
Că multe se îndreaptă spre voi.
Am rugat ca Fiul, mâna
Să n-o lase jos acuma.

Nu mai poate să aștepte,
Asta-i cea mai proastă veste;
Pentru unii, nu pentru toți,
Că Semnul coboară jos,

Cu spovada și cu filmul,
Așa mi-a spus acum Fiul.
Eu vă anunț din timp
Să fiți bine pregătiți

Pentru universala spovadă,
Când veți sta cu El în față.
Și când filmul derula,
Raiul, iadul veți vedea.

Să-L rugați cu mult curaj
Că vreți în rai, nu în iad.
Vă iartă și vă iubește,
Orice fel de fapte șterge.

Pentru voi viața și-a dat,
Să vă scape de la iad,
Și de ce se-ndreaptă spre lume,
Nori negri de întunecime.

Cum pe cruce când era,
Pământul se cutremura,
Catapeteasma s-a despicat,
Și întunericul lăsat.

Atunci a fost de trei ore,
Acum de trei nopți și zile.
Ce furtună și ce frig
O să trăiți voi acum!

Cutremurul va fi mare,
Că nu veți sta în picioare.
Veți trece printr-un tunel
Ca să ajungeți la El.

Într-o parte va fi iadul,
Iar în celălaltă raiul,
Și atunci veți zăbovi,
Ambele a le trăi.

Asta să aveți habar,
Cum e-n rai și cum e-n iad.
Nu s-a trăit pe pământ
Ce veți trăi voi acum!

Bucurați-vă că știți
Voi cum să vă pregătiți.
Vremea este foarte scurtă,
Până astea se întâmplă.
       10.05.2020, ora 16:03, Anton Ciobanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu