luni, 4 mai 2020

SÂNGELE PREAPREȚIOS


Sfânta Fecioară Maria i-a apărut cucernicei vizionare Antonia Lamberger în Klagenfurt ca Regina Prețiosului Sânge și i-a spus:
"Puneți ca o bandă de protecție a Preasfântului Sânge în jurul vostru, casei voastre, localității voastre, țării voastre. Peste Preasfântul Sânge, vrăjmașul nu poate trece": Mama cerească dorește oferirea deasă a Preasfântului Sânge cu următoarea rugăciune:
Atotputernice, Veșnice Părinte, Tată Ceresc, Îți oferim prin Mâinile și Inima Neprihănită și Îndurerată a Preasfintei Fecioare Maria, cu Lacrimile Ei, Preaprețiosul Sânge și Rănile Domnului nostru Isus Christos, pentru ca Mama Cerească să distrugă puterea satanei, cu Sfântul Arhanghel Mihael și cu toți Îngerii să alunge duhurile rele, să nimicească lucrările și planurile lor, mai ales acum și în acest ceas și în țara noastră. Amin.
"Jertfește și consacră fiecare activitate a ta, să o faci cu și pentru iubitul nostru Mântuitor Isus, să o oferi ca ispășire pentru păcatele ce Îi rănesc Inima Preasfântă; vei dobândi meritele Dragostei Preasfinte pentru acum și în veșnicie.

RUGĂCIUNE PENTRU VRĂJMAȘII NOȘTRI.
Voi, oameni ai timpului sfârșitului, sunteți supuși multor atacuri. Acestea vor crește în așa măsură, încât fără ajutorul meu veți fi doborâți. Din această cauză, vreau să vă învăț cum să faceți față și să învingeți ușor toate aceste atacuri cu ajutorul Harului Meu. Așadar, luați aminte: Cine se roagă pentru vrăjmașii săi, acela le ia acestora posibilitatea să-i dăuneze, să-i facă rău. Rețineți că trebuie să fie o rugăciune sinceră, în Duh și Adevăr. Această rugăciune are puterea să înfrângă întunericul absolut . Să vă rugați așa:
 Atotputernice, Veșnice Părinte, Doamne Dumnezeule, Te rugăm prin Fiul Tău Preaiubit, Isus Christos, Mântuitorul și Răscumpărătorul nostru, trimite Dragostea și Grija Ta Părintească peste tot întunericul, toată întunecimea, pentru convertirea sau îndepărtarea acestuia.
 Părinte Ceresc, Te rugăm, trimite Iubirea Ta Părintească asupra tuturor celor care ne prigonesc, ne persecută, ne trădează, ne vor răul, ca prin Sfânta Ta Prezență să fie împiedecați și zădărniciți în planurile și lucrările lor.
Atotputernice, Veșnice Părinte, Te rugăm fierbinte, trimite Focul Iubirii Tale Preasfinte asupra tuturor înșelătorilor, demagogilor, perverșilor, să-i putem recunoaște, și apără-ne cu puterea Ta Preasfântă de ei și lucrările lor.
Atotputernice, Veșnice Părinte, Te rugăm să reverși Iubirea Ta asupra tuturor răufăcătorilor și lucrărilor lor, asupra tuturor violențelor, crimelor (avorturi, genocide), dorinței oarbe de putere, ca să nu ne poată dăuna nouă și omenirii.
 Atotputernice, Veșnice Părinte, Te rugăm, trimite Puterea Sfinte Tale Iubiri ca un fulger asupra întregului pământ, când asasinii vor împânzi pământul și vor vrea să piardă toate popoarele.
Preaiubite, Veșnice Părinte, Te rugăm fii cu noi, fii Tu Apărătorul nostru, Domnul nostru Preaputernic, Conducătorul nostru, fii Tu Apărarea noastră, Puterea și Tăria noastră.
Preaiubite, Veșnice Părinte, Te rugăm să reverși Dragostea Ta Părintească peste toate popoarele, revarsă asupra acestora Focul Tău Sfânt, ca să recunoască pericolele timpurilor ce au fost provocate de viclenia șarpelui bătrân.
Atotputernice, Veșnice Părinte, fii Tu pretutindeni adevăratul Conducător al tuturor. Te rugăm să poruncești întunericului și hoardelor sale să plece la locul răutății lor și să cruțe oamenii.
Preaiubite, Veșnice Părinte, Te rugăm să înfăptuiești pretutindeni și în toți ceea ce Dragostea Ta Părintească consideră a fi în toate bun, adevărat și pentru mântuire. Aceasta este credinta noastră, siguranța dragostei noastre sfinte."
 
 "Dragi copii, ați putea bănui voi puterea acestor cuvinte, când un suflet curat, consacrat Mie și plin de dragoste, se roagă așa ? Eu vă spun: un suflet ce se roagă în duh, este mai puternic decât o armată întreagă de diavoli. Eu sunt Tăria acestui suflet și Mă grăbesc să îl întâmpin cu oștirile Mele Cerești. Voi nu vă rugați pentru dușmanii voștri, de aceea sunteți supuși lor, la cheremul lor. Voi sunteți vinovați pentru acest lucru. Voi vă urâți, vă temeți, vă calomniați dușmanii pe care de multe ori nu-i cunoașteți, încercați să vă ascundeți de ei, însă Eu vă spun: Voi trebuie să vă rugați pentru ei, pentru ca Eu să revărs asupra lor Iubirea Mea Părintească, și Eu voi face acest lucru. Rugați-vă Mie, după Voința Mea, și dușmanii voștri nu vor mai avea nici o putere asupra voastră. Eu v-am răscumpărat și v-am luat în Mâinile Mele. Vă spun vouă: cine nu se roagă cu aceste cuvinte ale Mele pentru dușmanii, calomniatorii și răufăcătorii lui, acela va plânge amarnic de chin și durere în vremea încercării căci el va fi supus și chinuit amar de puterile ce străbat pământul pentru a distruge o mare parte din omenire. Acestea să vă fie o altă ancoră de salvare pentru vremurile de restriște viitoare. Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu