joi, 14 mai 2020

ÎL VĂD PE SĂRACUL MEU PAPĂ (BENEDICT) ÎNGENUNCHEAT ÎN RUGĂCIUNE, Carbonia, 11.05.2020


Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.Pace vouă!
Fiți vrednici de dragostea Mea și veniți la Mine din dragoste, nu din obligație, chemarea Mea e doar din dragoste, infinita dragoste ce o nutresc pentru voi, fiii Mei.
Iubitele Mele creaturi, azi vă adresez tuturora tot ce am de spus: timpul durerilor a început cu îndepărtarea din scaunul lui Petru a vicarului Meu, papa Benedict al 16-lea.
Castitatea lui e mare în Mine, inima lui este plină de Mine. Răspundeți-Mi cum Mi-a răspuns el, stați sub îndrumarea lui pentru că în curând veți începe calvarul alături de el.
Bărbați ai Galileii, iată-vă ajunși la finalul timpurilor vechi, soarele urmează să răsară din nou, cerul așteaptă să-și îndeplinească minunile.
Binecuvântați copii, orga bisericii își va relua din nou melodia și Mă va rechema din nou.
Mă adresez vouă, fiii iubirii, venerați Inima Mea Sacră. Credeți cu tărie în Mine, o, oameni. Sunt Calea, Adevărul și Viața. Doar în Mine aveți pace și binele îmbelșugat.
Harul lui Dumnezeu coboară asupra voastră, deschideți-vă inimile spre iubire. Fie acum ora convertirii voastre, dăruirea totală pentru Dumnezeu, pentru Cel care v-a creat. El vă cheamă înapoi la Sine, nu pierdeți timpul, aceasta este șansa de a sta împreună cu El ca să-l învingeți pe Lucifer.
Pământul Braziliei va plânge.
Templul Romei, profanat de blestemații șerpi, cere dreptate!
Casa Mea este profanată!
Îl văd pe săracul Meu papa îngenuncheat în rugăciune, mantia lui îi acoperă vârsta. El cere milostivire de la Dumnezeu și cere reîntoarcerea sa timpurie. Ora este decisă, deja totul e gata, cortina stă să cadă peste această umanitate perversă.
Intru cu putere ca să distrug răul și să repar totul în Mine.
Binele va triumfa și voi toți, cei care v-ați alăturat acestui strigăt al Meu de salvare, veți fi cu Mine în Rai.
Toți oamenii, rămâneți cu ochii îndreptați spre cer pentru că, iată, surpriza va fi mare pentru toți.
Dumnezeu va triumfa, El este! Țineți-vă de inima Sa Sfântă și strigați-i din toată inima un da sincer, cereți-i harul mântuirii.


 Legătura cu acest mesaj de anul trecut:

Carbonia, 20.02.2019:
ÎN BISERICĂ, FUMUL SATANEI IESE PRIN FISURILE TEMPLULUI: TOTUL E CORUPT, CUVÂNTUL MEU RĂSTURNAT, SFÂNTA MEA EVANGHELIE NU MAI EXISTĂ, O NOUĂ EVANGHELIE A LUAT LOCUL MEU ȘI E CEA A SATANEI!
Isus spune: uniți-vă cu Mine ca să fiți cu Mine.
IATĂ, TOTUL S-A ÎMPLINIT!
Sosirea Mea pe pământ deja e stabilită, Tatăl strigă pentru dreptatea Sa!
Copiii Mei, nu fiți ca ipocriții, puneți în voi pace, și dragoste, fiți fideli sfintei Mele Evanghelii și, uniți într-o singură inimă și un singur suflet, lăsați-vă purtați spre victoria Mea.
SUNT ALĂTURI DE VOI PENTRU A-MI ANUNȚA ÎNTOARCEREA MEA!
SUNT CU VOI CA SĂ VĂ BINECUVÂNTEZ ÎN MINE!
SUNT CU VOI CA SĂ VĂ SPUN TOT BINELE MEU PENTRU VOI!
Arătați-vă demni de dragostea Mea pentru voi, nu vă îndoiți niciodată de Cuvântul Meu, de adevărul lui Dumnezeu în Sfintele Scripturi.
Acum fiți în armonie cu Mine, fiți ascultători și fiți sfinți.
ÎN BISERICĂ FUMUL SATANEI IESE PRIN CRĂPĂTURILE TEMPLULUI.
DRAGI FII AI DRAGOSTEI, VEȚI ASISTA LA UN EVENIMENT UNIC ÎN ISTORIE: IATĂ CĂ TEMPLUL SE PRĂBUȘEȘTE!
Oamenii lui Dumnezeu se vor aduna într-un loc departe de Vatican și de bisericile lumii; vor fi luați de îngerii Mei și duși la un loc sigur, departe de marea catastrofă pe care o va suferi biserica falsă, oameni vânduți satanei pentru putere și pentru lucrurile acestei lumi.
*VOI DĂRÂMA ZIDURILE VATICANULUI!
*COLOSEUMUL VA FI DISTRUS!
*UN MARE CUTREMUR VA DISTRUGE ROMA!
*UN MARE INCENDIU VA ARDE ROMA!
*CELE DOUĂ MĂRI SE VOR UNI!
*ITALIA VA FI ÎMPĂRȚITĂ(DIVIZATĂ)!
*CIZMA NU VA MAI AVEA ASPECTUL CUNOSCUT!
CÂND CERUL VĂ VA AVERTIZA PRINTR-UN TUNET, SĂ ȘTIȚI CĂ ACELA VA FI MOMENTUL CÂND EU ÎI VOI LUA  CU MINE PE TOȚI FIII ȘI-I VOI PUNE ÎNTR-UN LOC SIGUR, DEPARTE DE MAREA DISTRUGERE PE CARE O VA SUFERI PĂMÂNTUL.
Va urma atacul, dușmanul va intra în Vatican și-și va lua propriul templu. ROMA VA TRĂI SUB TEROARE!
AU DAT FOC CUVÂNTULUI MEU, ACUM VOR PRIMI CEEA CE MERITĂ!
AFARĂ COMERCIANȚII DIN TEMPLU!
AFARĂ INFRACTORII DIN CASA DOMNULUI!
Dumnezeu își iubește poporul Său și-i va da un nou templu, un templu de preoți sfinți.
Biserica Lui se va ridica din nou pe pământ și toți Îl vor cunoaște pe Unicul și Adevăratul Dumnezeu, Dumnezeul Dragostei, Dumnezeul Creator.
Mărșăluiți în tăcere alături de Maria.
Acesta este timpul dedicat Mariei, ea este victorioasă în Fiul ei, Isus! Co-Răscumpărătoare în opera salvării.
EA VA FI MAMA TUTUROR POPOARELOR ȘI „ADĂPOSTUL”.
Pentru lucrarea primită de la Tatăl, Mama ascultării și a carității, își va îndeplini măreața sarcină.
DUMNEZEU O VA ADUCE, FEMEIA ȘI MAMA SALVĂRII, ȘI TOATE POPOARELE O VOR IUBI PENTRU TOTDEAUNA!
Dumnezeu va fi alături de ea pentru eternitate cu toți copiii Săi. Amin.
Vă binecuvântez și vă consacru sfintei Mele Inimi. Rămâneți neclintiți în Mine.
DOMNUL VA FACE MIRACOLE ASUPRA TUTUROR CELOR CARE RĂSPUND APELULUI SĂU.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu