duminică, 3 mai 2020

Vă voi strânge tare la piept și vă voi săruta mult - Carbonia, 29 aprilie 2020

Este posibil ca imaginea să conţină: cer, apus, în aer liber şi natură
Iubita Mea, aleasa Sfintei Mele Inimi! Cuvântul Meu astăzi este pentru Poporul Meu iubit, cel ce împărtășește cu Mine planul salvării.
Iubiți fii, Eu, Dumnezeul Iubirii vă binecuvântez, vin să vă încurajez, vin să vă iau în Mine; PĂSTRAȚI-MĂ ÎN INIMA VOASTRĂ ȘI IUBIȚI-MĂ AȘA CUM VĂ IUBESC EU. Renașterea e aproape, timpul minunilor pentru voi a sosit, veți fi fericiți și vă veți bucura mereu de tot ceea ce am Eu pentru voi.  
Veți crește în măreție și veți împărtăși totul cu noii voștri frați, viața voastră va fi în frumusețea vieții adevărate în Mine, veți fi conștieți de Lucrurile Domnului și vă veți bucura de Bunatatea Lui infinită.
În Gradina Mea veți fi giuvaierele cele mai frumoase, cei preferați de Mine pentru că veți fi parfumați cu Dragostea Mea.
Vouă, cei care în viața voastră pământească ați suferit cu Mine pentru dragostea față de frații voștri, vi se va da recompensa cea mai mare, însuși Parfumul Meu: DRAGOSTE ȘI CARITATE. Veți cânta cântece noi, vă veți deschide la trecerea Mea pentru a-Mi da slavă și mulțumi pentru acest imens dar de iubire cu care sunteți investiți.
Ce bucurie va fi în voi, fiii Mei binecuvântați, și câtă fericire va fi în Mine să văd fericirea voastră.
VĂ VOI STRÂNGE TARE LA PIEPTUL MEU ȘI VĂ VOI SĂRUTA.....așa mult vă voi săruta și vă voi spăla fața cu lacrimile Mele de imensă bucurie.
Fiii Mei, voi ați fost pentru Mine Balsamul dragostei. Mi-ați dat forță în momentele Mele de dezamăgire, efortul vostru nu va fi niciodată uitat, vă voi iubi pentru totdeauna. Veți merge cu Mine, veți fi parte din Mine, vă veți bucura de Mine. Ah, ce mare dar vă așteaptă, fiii Mei! Voi nu puteți încă să înțelegeți, nici să pricepeți, nici măcar în cea mai mică parte din cauza condiției umane în care vă aflați.
FIII MEI! DECLARAȚI-VĂ, (mărturisiți-vă) ÎN SFÂNTUL MEU NUME! APĂRAȚI ADEVĂRATA DOCTRINĂ A BISERICII, ADEVĂRATUL MAGISTERIU AL BISERICII.
NU VĂ UITAȚI NICI LA DREAPTA, NICI LA STÂNGA, NICIODATĂ SĂ NU VĂ ÎNTOARCEȚI ÎNAPOI ȘI ÎNDREPTAȚI-VĂ CU PUTERE SPRE CEL CARE VĂ NUMEȘTE PRIETENI, CARE VĂ RECUNOAȘTE CA FII! CE FRUMUSEȚE ESTE SĂ AI PRIETENIA PROPRIILOR FRAȚI! CE FRUMOS SĂ TE POȚI ÎNCREDE ÎN PRIETENI!
Din păcate, pe pământ lucrul acesta nu există, totul este întunecat, răul împărățește, cine se declară prieten poate fi cel mai acerb dușman!
ATENȚIE, FIII MEI! NU AVEȚI ÎNCREDERE ÎN CEL CE NU ARE ÎNCREDE ÎN MINE. SE POT PREFACE SINCERI, ÎNSĂ VULPEA ÎŞI SCHIMBĂ PĂRUL, DAR NĂRAVUL BA.
ATENȚIE LA LUPI!
Voi, cei însemnați în Calea Cerului nu puteți sta niciodată lângă cei ce se îndreaptă spre GHEENĂ, (IAD). Nu se poate împărtăși nimic cu cei care nu Îmi aparțin, nu vă arătați milostivi cu diavolul! Frații voștri trebuie să vorbească cu aceeași Limbă, cea a Domnului, trebuie să respecte Poruncile Sale și trebuie să I se închide doar Lui.
ÎNAINTAȚI DECI CU PRUDENȚĂ, STUDIAȚI CINE SE APROPIE DE VOI ÎNAINTE SĂ-I ACORDAȚI ÎNCREDERE. SUNTEȚI ÎNTR-UN MOMENT PERICULOS, SATANA STUDIAZĂ BINE CUM SĂ VĂ FACĂ SĂ CĂDEȚI, ACESTA ESTE MOMENTUL DE A FI PRUDENȚI: FIȚI ÎNȚELEPȚI CA ȘERPII, ȘIREȚI CA VULPILE ȘI BLÂNZI CA PORUMBEII.
Duceți-vă și semănați Cuvântul Lui Dumnezeu, binecuvântați calea în Numele Meu Sfânt!
Dumnezeu cu voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu