luni, 18 mai 2020

L-AȚI UCIS PE FIUL OMULUI! Carbonia, 15.05.2020


Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.
Dumnezeu Tatăl Atotputernic, Iahve, intervine să declare urâciunea care domnește în Biserica Lui de pe pământ.
Afară din casa Mea, trădătorilor! Afară Iuda acestor timpuri! Am Inima frântă de răul care asediază Pământul. Satana se ospătează cu sufletele copiilor Mei, puterea lui asupra copiilor consacrați e mare.
Scena care se mișcă în biserică e groaznică! Cei puțini care apără adevăratul Magisteriu sunt foarte puțini, nu este o trezire la unison.
Fiii Mei, vă e frică de satana? Vă e frică să vă pierdeți puterea și strălucirea în fața omului? Adevăr vă spun: nu vă e frică de Cel pe care Îl veți întâlni în curând la judecată? Ați devenit blestemați, v-ați pus împotriva Dumnezelui dragostei, ați renunțat la El pentru a-l sluji pe Lucifer, iar acum vă așteaptă răsplata voastră.
Preasfânta Maria vine să-i protejeze pe toți copiii ei, cu mantia sa, de marea catastrofă ce va veni pe pământ, dar voi, care ați participat la conspirația împotriva adevăratei biserici, veți arde în flăcările pe care voi înșivă le-ați înălțat.
ROMA VA FI ÎNGROPATĂ ÎN CENUȘĂ, MAREA PROSTITUATĂ VA PIERI. DUMNEZEU VA FACE TOATE LUCRURILE NOI, VA READUCE STRĂLUCIREA BISERICII ȘI VA PUNE LA CÂRMĂ PREOȚI SFINȚI.
ROMA VA PIERDE LUMINA, ÎNTUNERICUL O VA ACOPERI PENTRU CĂ S-A ÎNDEPĂRTAT PREA MULT DE DUMNEZEUL CEL VIU.
Italia este în ștreang, frumusețea ei va pieri pentru că nu a dat dovadă de curaj.
Dumnezeu cheamă la Sine poporul Său: fiii Mei, pregătiți-vă pentru că se apropie ora morții. Uniți-vă în rugăciune și implorați milostivirea Lui.
L-AȚI UCIS PE FIUL OMULUI!
AȚI PRACTICAT MAGIE NEAGRĂ!
AȚI CELEBRAT DEMONUL ÎN LOCUL LUI ISUS!
Unde v-ați ascuns, preoții Mei? Oh, voi cei care Mi-ați jurat fidelitate, azi M-ați renegat din nou, M-AȚI UCIS!
Plânsul și scrâșnirea dinților va fi pentru voi!
Afară comercianții din Templu!
Adară Iuda!
Casa Mea a devenit o peșteră de hoți!
Poporul Meu nu Mă mai recunoaște, destinația lui este la Lucifer!
Săracii fiii Mei nu mai sunt ai Mei prin voința lor liberă.
Sunt îndurerat, Inima Mea e frântă, poporul Meu M-a renegat!
Încă mai sufăr martiriul infidelității lor.
Pământul se va cutremura ca niciodată în istorie.VALORILE S-AU INVERSAT, TEMPLUL LUI DUMNEZEU ESTE LĂSAT în mâinile satanei.
Ah, ce durere! Sângele Meu udă pământul, fiii vor bea din potirul amar al trădării lor.
Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu