marți, 9 februarie 2021

AVERTIZAȚI POPORUL MEU DE INTERVENȚIA MEA IMINENTĂ - Carbonia, 08.02.2021

Mireasa Mea iubită, sfânta Evanghelie consemnează tot ceea ce a fost revelat, Eu sunt Dumnezeul Iubire, Creatorul.

ASTĂZI ESTE SĂRBĂTORIRE ÎN CER PENTRU CĂ SARDINIA A RĂSPUNS CHEMĂRII SFINTEI FECIOARE MARIA, rugăciunile ajung direct în Cer și Dumnezeu are grijă de toate. Voi răspunde la fiecare cerere făcută cu dragoste și voi pune poporul Meu în Mine, va dobândi sfințenie și va fi în siguranță în brațele Mele.

Dumnezeu își vede poporul sfâșiat de răutatea satanei, dar a venit timpul sfârșitului, Satana va fi înlănțuit în iad și niciodată nu va mai putea să-i rănească pe copiii Mei.

CATANIA ESTE PE cale să FIE MARCATĂ DE VULCANUL ETNA, FURIA LUI VA FI MARE, ERUPȚIA SA VA RUPE PARTEA DE NORD EST CARE SE VA PRĂBUȘI ÎN MARE ȘI VA PROVOCA UN MARE TSUNAMI .

Voi avea grijă de copiii Mei, cei care Mă urmează, care respectă Cuvântul Meu și îl pun în practică, îi voi îmbrățișa pe toți în Mine și nimeni nu va suferi.

TIBRUL SE VA REVĂRSA, APA VA INVADA TOT ORASUL.

ALARMA VA SUNA, LAMENTAȚIILE ȘI PLÂNSETELE SE VOR AUZI DE-A LUNGUL STRĂZILOR.

ROMA, CAPITALA ITALIEI, ARE O ALIANȚĂ CU INAMICUL INFERNAL, GLORIA EI SE VA PIERDE ȘI SFÂRȘITUL EI VA FI PE RUG.

Rugați-vă și postiți, presărați-vă capul cu cenușă și cereți cu umilință iertare de la Dumnezeul Dragostei, Creatorul vostru.

PRAFUL SE VA RIDICA ȘI VA ACOPERI ORAȘUL ETERN CARE VA FI ÎNGROPAT ÎN CENUȘĂ.

Viața va răsări din nou în Mine, totul va fi diferit, sunetul trâmbiței va avertiza poporul Meu că totul este pregătit.

Duceți-vă, avertizați poporul Meu de intervenția Mea iminentă, totul trebuie să fie nou în Mine.

Dumnezeu salvează.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=4975477139161049&set=a.242597375782406 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu