duminică, 7 februarie 2021

O furtună puternică va zgudui LUMEA ȘI VOI,...Trevignano Romano, 3 februarie 2021

Dragi copii, vă mulțumesc că ați ascultat chemarea mea în inima voastră.

Copii adorați, vă mulțumesc pentru rugăciunile voastre. Eu, Mama voastră, sunt aici, cobor pe pământ pentru a vă instrui, sunt o Mamă care vă ridică când cădeți, care vă scoate din mocirla în care unele creaturi se găsesc; întotdeauna eu sunt cea care vă șterg lacrimile, care vă redau speranța și lumina Fiului meu pentru a vă lumina calea.

Copiii mei, eu sunt Mama voastră: de ce nu profitați de Milostivirea care coboară asupra voastră pentru a vă schimba viața?

Copii adorați, rugați-vă pentru Biserică pentru că lupta este acum la ușă, ea își va trăi propria agonie. Rugați-vă mult, fără să vă opriți.

O furtună puternică va zgudui lumea și voi încă pierdeți timpul legându-vă de lucrurile pământești.

Copiii mei, totul este pregătit pentru voi, lapte și miere vor coborî din munți; pacea, dragostea și multă seninătate sunt pregătite pentru voi; dar vă cer să credeți și să trăiți mesajele mele.

Copiii mei, astăzi multe haruri vor coborî, mărturisiți, fiți recunoscători lui Dumnezeu pentru atâta dragoste, recunoașteți-L ca fiind singurul Dumnezeu adevărat.

Acum vă las cu binecuvântarea mea maternă în numele Tatălui, al Fiului și al Duhului Sfânt. Amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=4957056201003143&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu