sâmbătă, 13 februarie 2021

FIII MEI, PLÂNG PENTRU ROMA PENTRU CĂ A ÎNTORS SPATELE LUI DUMNEZEU GÂNDINDU-SE MAI MULT LA PUTERE - Trevignano Romano, 9 februarie 2021

 

Copiii mei, vă mulțumesc pentru prezența voastră aici în rugăciune.

Copiii mei, vouă care mă primiți în inima voastră, vă spun: Isus este mai aproape decât vă imaginați, micuții mei, totul este gata pentru voi și nu vă temeți niciodată atât timp cât sunteți în Hristos.

Fiilor, rugați-vă pentru vremurile care vin pentru că va fi un succesiune a evenimentelor dramatice și a semnelor mari și va fi dificil să puneți la îndoială proveniența, cu excepția celor care sunt deja de partea satanei și a celor cu inimile împietrite.

Copiii mei, plâng pentru Roma care a întors spatele lui Dumnezeu gândindu-se mai mult la putere.

O, Doamne! Vai, Roma, în curând vei mânca praful ruinei tale.

Copiii mei, rugați-vă pentru sudul Italiei.

Fiilor, rugați-vă pentru America pentru că se supune unor planuri diabolice.

Fiilor, vă reamintesc că rugăciunile au atenuat multe evenimente, vă rog să continuați în rugăciune, sunteți pe urcușul Golgotei, purtați-vă crucile, faceți post și jertfe.

Acum vă las cu binecuvântarea mea în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, Amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=4984104381631658&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu