miercuri, 17 februarie 2021

NIMENI NU SE VA ATINGE DE MICA MEA RĂMĂȘIȚĂ - Trevignano Romano, 13 februarie 2021

 Copiii mei, vă mulțumesc pentru că sunteți aici în rugăciune.

Dulcii mei copii, aș vrea să vă pun în primul rând din față, cel al luptătorilor Mei, soldații Mei luminoși; fiți demni, iubiți-L pe Isus al meu, nu fiți întunecați, ci iubiți cu sârguință.

Fiilor, mulți dintre voi veți fi transformați și plini de Duhul Sfânt pentru a avea lumina Noastră, mulți alții se vor simți părăsiți, aproape cu sentimentul de a nu avea mângâierea lui Dumnezeu.

Această  stare vă va face să suferiți mult, dar nu vă fie teamă, Dumnezeu nu vă va abandona niciodată; această stare vă va face să înțelegeți cum este atunci când chiar și inconștient vă îndepărtați fără să știți unde puteți merge.

Amintiți-vă că această suferință va fi în schimb pentru înălțarea duhului vostru.

Fiilor, vă pregătim pentru Avertisment, veți reveni mai puternici decât înainte, în credință și în rugăciune, așa că nu vă temeți, suferința va aduce har.

Rugați-vă, copii, pentru că oamenii nelegiuiți își vor bate joc de această umanitate, purtând-o spre prăpastie, dar voi luptați și iubiți și nimeni nu se va atinge de rămășița Mea credincioasă.

Acum vă las cu binecuvântarea mea maternă, în numele Tatălui, Fiului și Sfântului Duh, Amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=5003462909695805&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu