luni, 1 februarie 2021

COPII, ACESTEA SUNT TIMPURILE, BRAȚUL LUI DUMNEZEU NU MAI POATE FI ȚINUT, ... Trevignano Romano, 30 ianuarie 2021

 
 Dragi copii, vă mulțumesc că ați răspuns chemării mele din inima voastră, mă mângâie să vă privesc în rugăciune cu credință în inima voastră.

Copii, uitați-vă la ceea ce se întâmplă în jurul vostru, dezastrele naturale nu au întârziat să apară în lume și vor continua.

Copii, acestea sunt vremurile, brațul lui Dumnezeu nu mai poate fi ținut, dreptatea Lui va fi mare, uneori atroce pentru cei care hulesc Sfântul Său Nume, pentru acei copii consacrați care au profanat Biserica și nu au avut milă de câtă durere au provocat Fiului meu.

Copii, nu credeți în această lume care vrea să vă corupă în cel mai bun mod, făcând ca tot răul să fie legitim.

Fiți atenți la lingușirea diavolului care, în aceste vremuri și cu atâtea păcate, a căpătat putere.

Copiii mei, credința voastră vă va mântui, cereți cu credință și vi se va da, bateți și vi se va deschide, invocați Numele Meu și cel al lui Isus și nu vă vom lăsa singuri. Vă iubesc și vă sunt alături.

Rugați-vă pentru America, pentru preoți și pentru Papa( Benedict). Rugați-vă pentru cei puternici ai lumii, astfel încât inimile lor să fie luminate și pacea să domnească pe pământ.

Acum vă las cu binecuvântarea mea maternă în numele Tatălui, al Fiului și al Duhului Sfânt, Amin.

.https://www.facebook.com/photo/?fbid=4939406066101490&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu