vineri, 12 februarie 2021

POPORUL MEU, TE VEI PUTEA SUSȚINE ÎN TIMPUL MARELUI NECAZ? VOI SUSPENDA CATASTROFELE DOAR DACĂ, ÎN ACESTE ULTIME CLIPE PE CARE LE AVEȚI LA DISPOZIȚIE, VOI VEDEA CONVERTIREA VOASTRĂ - Carbonia, 12.01.2020

PROCLAMAȚI ADEVĂRUL LUMII ȘI NU ÎL DEZAMĂGIȚI NICIODATĂ PE DOMNUL VOSTRU ISUS HRISTOS.

O MARE PURIFICARE SE VA ÎNTÂMPLA ACUM!

SOARELE VA EXPLODA ȘI ÎȘI VA TRIMITE RAZELE SALE FIERBINȚI PESTE PĂMÂNT ȘI TOTUL VA FI ÎN FLĂCĂRI.

VIAȚA MULTORA SE VA SCHIMBA ȘI VA FI PLÂNSUL ȘI SCRÂȘNIREA DINȚILOR.

VENEȚIA este pe cale să se scufunde.

VEZUVIU este pe cale să erupă.

ROMA, ORAȘUL SFÂNTULUI DIN ASISI de pe cele șapte dealuri, este pe cale să ardă.

CÂMPURILE FLEGREI sunt pe cale să se crape.

ETNA este pe cale să se scufunde și în căderea ei va arde jumătate din Sicilia.... Faima ei se va pierde, numele ei va fi șters de pe hartă. Marea va înghiți acest pământ care l-a făcut pe Domnul să sufere atât de mult.

SOARELE VA EXPLODA ȘI ÎN DEFLAGRAȚIA LUI VA PUNE ÎN GENUNCHI ACEASTĂ UMANITATE NECREDINCIOASĂ.

ISRAEL este pe cale să intervină cu rachetele sale, războiul este în desfășurare și devine din ce în ce mai aprins zi după zi.

LACUL GARDA va pierde apa pe care o conține.

TERIBIL VA FI PENTRU FLORENȚA, SIENA ȘI AREZZO. .. vor fi devastate de un cutremur!

NAPOLI urmează să fie șters de pe hartă. SĂRACII Mei copii!

Myriam, scrie acum mesajul urgent pe care ți l-am spus:

• Poporul Meu, popor crud, sunteți pe cale să suferiți Dreptatea Mea.

• Unde veți merge fără Mine, oameni nerecunoscători?

• Veți putea să vă susțineți în acea perioadă de încercare groaznică?

• Unde vă veți pune capul fără ajutorul Meu?

Eu sunt Cel pe care L-ați respins, Eu sunt Cel care în curând se va manifesta pentru voi, popor nerecunoscător, acel moment va fi groaznic pentru cei care M-au trădat,... respins.

Vin, copiii Mei, vin să vă iau în Mine, vin să vă duc în țara făgăduinței, unde totul va fi nou în Mine și totul va străluci din Mine.

Vă voi purta pe umerii Mei și vă voi conduce la Mine, slujește-Mă pe Mine, crede în Mine, omule, pentru că Eu te voi salva.

Scrie, femeie, scrie:

Vino, steaua iubirii, pentru a sluji dragostea.

A venit vremea marilor dezastre, lumea va fi paralizată, nu veți mai putea duce viața pe care ați trăit-o mereu pentru că va trebui să vă târâți în mizeria pe care ați construit-o, abandonându-Mă pentru a-l urma pe adversar.

VOI SUSPENDA CATASTROFELE DOAR DACĂ ÎN ACESTE ULTIME CLIPE PE CARE LE MAI AVEȚI LA DISPOZIȚIE, VOI VEDEA CONVERTIREA VOASTRĂ.

POCĂIȚI-VĂ, OAMENILOR, POCĂIȚI-VĂ, RUGĂȚI-VĂ DUHULUI SFÂNT ȘI IMPLORAȚI MILOSTIVIREA MEA.

ABIA ACUM VEȚI ÎNȚELEGE GREȘELILE, DAR VA FI PREA TÂRZIU PENTRU CEI CARE NU AU ACCEPTAT SĂ CEARĂ IERTAREA MEA.

În curând, copiii Mei, în curând! Aceasta este ora pentru intervenția Mea, sunt obosit și mâhnit, păcatele voastre M-au scârbit, acum spun destul pentru tot acest dezgust, vin să pun binele acolo unde el lipsește.

Maica Mea Sfântă, anticipează întoarcerea Mea, mantia ei acoperă deja pământul, aceasta va permite aleșilor Mei să se salveze. (adăpost /refugiu)

Înainte, porțile iadului sunt larg deschise ca să înghită copiii blestemați ai Satanei, în timp ce porțile Raiului sunt deschise pentru RĂPIREA copiilor lui Dumnezeu.

Flagelul teribil este în curs de desfășurare, dintr-o dată se va dezlănțui brusc și nimeni nu se va putea salva pentru că aceasta este Dreptatea lui Dumnezeu!

Amin!

https://www.facebook.com/photo/?fbid=4981638698544893&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu