luni, 1 februarie 2021

REVELAȚII ȘOCANTE FĂCUTE DE SATAN ÎN TIMPUL UNUI EXORCISM !!!! Exorcism efectuat înainte de intrarea în vigoare a restricțiilor pentru Covid-19

 Exorcist: În numele Preasfintei Treimi, eu îți poruncesc să depui o mărturie adevărată a iubirii lui Dumnezeu pentru noi. Isus te-a cucerit și te-a învins pe Cruce și, în numele celui mai prețios Sânge, spune-mi: ce se întâmplă în lume?

Satana: Nuuuu! Nu vreau să vorbesc! Taci, preot amărât! Ce așteptați voi, pământenii, să știți despre ceea ce facem noi, demonii, pe la spatele vostru? Nu vreau să vorbesc !!!!!

Exorcist: În numele lui Isus, învingător al păcatului și al morții, Dumnezeu adevărat și om adevărat, îți poruncesc să spui adevărul ...

Satana: De Sus, mă obligă să vorbesc și să nu mint, eu scrâșnesc din dinți, dar trebuie să mă supun. Dragonul chinezesc este dezlănțuit împotriva umanității, intenționând să răspândească materialismul și ateismul în întreaga lume. Iadul se află în spatele acestui proiect globalist pentru că noi, demonii, vrem doar ruina voastră eternă. Slujitorii mei pe care îi urăsc la infinit, cărora le-am acordat bani și bogăție, putere și plăcere, în schimbul sufletelor lor, pregătesc, sub tirania mea, o schimbare epocală de proporții inimaginabile, care va schimba pentru totdeauna fața pământului și aspectul lumii așa cum îl cunoașteți astăzi. Ajunge !! Nu vreau să vorbesc !! M-am săturat de asta !!!!

Exorcist: În numele Fecioarei Maria Neprihănită, îți poruncesc să mergi mai departe și să spui adevărul, așa cum „Femeia îmbrăcată cu soarele” îți cere ...

Satana: Nuuuuuu! Aceea, nuuuuu Ea!!!!! Preot mizerabil .... nu trebuie să o numești pe Ea, toată sfântă, toată frumoasă, cea pe care noi nu am învins-o niciodată!!!! Proiectul trebuie realizat pentru a transforma bărbații și femeile din copii liberi ai Celui Preaînalt în oameni în lanțuri, sclavi puși sub labele mele, zdrobiți de ghearele mele.

Exorcist: Nu poți face nimic fără autorizarea lui Dumnezeu, fără acordul Atotputernicului. Ești un ratat, ai fost învins. Ce poate realiza vreodată răutatea ta? Vorbește în Numele Duhului Sfânt ...

Satana: Păcatele voastre măresc puterea mea, pe altarul nelegiuirilor voastre eu dobândesc puterea cu care pot distruge pământul și pot conduce lumea. Înaintea Celui Preaînalt sunt mai puțin decât nimic, sunt un zero, rămân o creatură rebelă. Am jurat răzbunare în ziua în care am plecat din Rai, luptând împotriva celor pe care El îi iubește cel mai mult. Îl urăsc, așa cum vă puteți imagina, dar, fiind incapabil să-I provoc durere pentru că El trăiește într-o binecuvântare perfectă și nimic nu-L poate deranja, am jurat să-i atac pe copiii Săi. Ajunge !!!!!! Nu mă face să vorbesc!

Exorcist: Cristos s-a conformat voinței Tatălui, adică să readucă toate lucrurile în El și să predea împărăția Tatălui Ceresc, în conformitate cu vremurile și căile stabilite din eternitate pentru mântuirea omenirii. Cum poți îndrăzni să pui la îndoială planul divin al mântuirii?

Satana: Taci, preot, ce știi tu despre asta ... ești un biet vierme de pământ, care nu poate face nimic împotriva mea. Ahahahaha! Marea luptă pe care iubitul Ioan, o menționează în Apocalipsă, are loc, se finalizează și fiecare piesă trebuie să fie la locul său. De secole v-ați îndepărtat de El. Națiuni întregi sunt în apostazie totală, și-au negat Creatorul. Hei, uită-te în jur, nu vezi multele blasfemii, multele avorturi, multele divorțuri, numeroasele legi anticristice aprobate? Am încurcat mintea conducătorilor voștri, transformând răul în bine. Ahahahaha! ce victorie!

Exorcist: În numele Sfântului Iosif, Patronul Bisericii universale și al morții fericite, îți poruncesc să-mi spui adevărul despre ceea ce se întâmplă și despre evoluțiile viitoare ...

Satana: Nuuuuu! Cel cu barbă, nuuuuuuuu! Era prea smerit, prea ascultător, avea încredere totală în El, acceptând să fie un tată supus. Trebuie să mărturisesc, de Sus, mă obligă să o fac !!!!!!!! Primul pas al proiectului constă în crearea virusului, fără prea multă grijă pentru voi, apoi trebuie să se răspândească și să devină o pandemie generatoare de frică și teroare de moarte, în timp ce slujitorii mei, marionete la picioarele mele, cu banii care pot fi generați din nimic, ei vor trebui să te facă să crezi că numai vaccinându-te, vei fi liber, vei fi în afara coșmarului. Tu, înfricoșat și tremurând, în fața răului care progresează și se răspândește, nu vei mai ști ce să faci și te vei încredința preoților științei, noii religii științifice care explică totul și cred că știu totul. Ahahahahaha !! Dar ... ce prostie !!!!!!! Ahahahahah !!!!!

Exorcist: Pentru binele sufletelor, în numele Rănilor sfinte ale lui Cristos, îți poruncesc să continui, să ne conștientizezi de planul tău diabolic. O comand în numele Tuturor Sfinților ....

Satana: Nuuuuu !!!!! Ajunge !!!! Nu mai vreau să vorbesc .... Auzi tunetul! El zguduie cele mai ascunse colțuri ale iadului. Trebuie, împotriva voinței mele, să mă supun ... Al doilea pas al planului meu este să dărâm economia mondială pentru a vă înfometa, să vă las în disperare, în nenorocire și, în acest sens, slujitorii mei, oamenii puternici care gestionează finanțele globale, pregătesc prăbușirea și eșecul economiei mondiale. Sunteți doar la un pas de abis și nimeni nu crede. Ahahahahah! Ce spălare a creierului implementez datorită mass-mediei, cât de buni sunt acești mici servitori ai mei!

Exorcist: În numele Sfântului Padre Pio și al stigmatelor sale, îți poruncesc să continui și să lași copiii lui Dumnezeu să știe adevărul despre ceea ce pregătiți în secret ....

Satana: Nu! Cerșetorul ăla, nuuuuuu !!!! Eu nu-l vreau !!!! Am pus frică în corpul tău, făcându-te disperat, neștiind astfel unde să-ți întorci privirea. Mulțumită slujitorilor mei, îi înșel pe mulți să creadă că odată ce vaccinul este injectat, totul se va sfârși. Ahahahaha! Proști și limitați. Dictatura abia începe ... în curând ne vom mobiliza spionii și vom transforma umanitatea în puțin peste un miliard de ființe sărmane. Șantajul forțării vaccinării, inoculat în organele voastre vitale, prin intermediul unei otrăviri mortale, vă va schimba pentru totdeauna identitatea în animale pământești și, prin fetușii avortați, va fi posibil să vă reconstruiască moștenirea genetică. Toate acestea sunt inițiativa noastră și trebuie să servească pentru a vă doborî și a vă face să acceptați stăpânirea mea pe pământ, domnia terorii pe care vreau să o stabilesc. Toată lumea va trebui să mă adore și cei care nu vor să facă acest lucru, vor fi persecutați, închiși, martirizați. Vor fi construite tabere speciale unde să-i încuie pe toți acei nebuni care vor să-l urmeze pe Cel ucis pe cruce. Alți martiri! Mai mult sânge nevinovat! Dar ... nu-mi pasă! Vă urăsc!!! Nu veți scăpa de proiectul meu de exterminare. Dar, în același timp, trebuie să vă spun, auziți acel tunet teribil de Sus, că oricine se încredințează în totalitate în mâinile Aceleia, se roagă Ei cu instrumentul acela blestemat, recitând întregul rozariu, va fi protejat, sub Mantia ei. Copiilor ei nu le va lipsi nimic. Nu putem face nimic împotriva celor ce se consacră Ei. Nimic !!!!!!!!!!

Exorcist: În numele lacrimilor Preasfintei Fecioare Maria și Mamă, îți ordon să descrii situația bisericii actuale ...

Satana: Nuuuuuuu!!!!!!!!! Aceea, Ea, nuuuuuu !!!! Oriunde merge, ea câștigă și ne obligă să fugim, ea este teroarea noastră, demonii, câștigătoarea comploturilor noastre și revelatoarea înșelărilor noastre. Unde apare, ea obține convertiri și salvează. Lacrimile alea sunt foc pentru noi !!! Suferința pe care i-o provocăm Celei care este Regină și Suverană a Cerului odată cu condamnarea copiilor ei este un chin atroce pentru noi, de fapt, din acest motiv durerile noastre din iad cresc într-un mod nespus !!! Biserica este supusă logicii lumii, Păstorii curați din trecut nu mai sunt. Astăzi există masonerie în vârf. A fost o muncă secretă, dar a produs rezultate excelente. Astăzi, vorbim doar despre filantropie, aceasta este doar o fațadă, deși, în spatele ei, ne puteți găsi, pe noi, demonii. Cel Preaînalt este dezamăgit de acțiunile oamenilor, El este rănit în dragostea Sa de Tată, pentru că mulți păstori târăsc sufletele încredințate lor în chinuri veșnice. Biserica urmează moda și este departe de închinarea adevărată și de adorarea sinceră. Mulți preoți, episcopi și cardinali sunt atei. Preoții parohi ar trebui să petreacă ore întregi în adorație în fața acelui tabernacol !! Ei ar trebui să sărbătorească sfânta jertfă cu o mai mare venerație pentru Cel atârnat de cruce, fără să se uite la ceas, fără distrageri, fără să se gândească la orice altceva. Mulți episcopi nu mai cred în existența iadului și atâta timp cât aveți acești păstori și acoliții lor, francmasoneria ecleziastică devorează sufletele. Cel de Sus vede „oi fără păstor”. Cui îi pasă de mântuirea sufletelor ??? Ahahahahaaha! Turma este lăsată pe cont propriu. Ateii credincioși și non-practicanții sunt în creștere. Ce victorie minunată a noastră pe acest front. Ajunge !!! Aceea mă zdrobește !!! Dar, nu știu cei din împrejurimile celui numit Petru, că riturile lor păgâne și satanice se vor întoarce împotriva lor? Ele atrag pedepse și judecăți. Bravo, bravo, mergeți mai departe. Iadul este mulțumit de asta. Ahahahahaha !!!!

Exorcist: În numele lui Isus înviat, al sfinților martiri care și-au vărsat sângele pentru Cristos răstignit ... vorbește din nou ... spune-mi adevărul ...

Satana: Adevărata dragoste pentru aproapele este gratuită și fără reciprocitate. Pe de altă parte, câți se îmbogățesc cu producția de vaccinuri? Câți continuă să își mărească profiturile cu botnițele făcute pentru a vă închide gura? Acestea au fost concepute pentru a vă face să comiteți sacrilegii în bisericile voastre. Prin amestecuri igienizante vă distrugem pielea, în timp ce o mare parte a umanității este zdrobită sub greutatea răului și a mizeriei. Ahahahaha !!! Ce priveliște minunată !!!! Ai mei sunt stăpânii finanțelor, ai mei sunt cei care produc moartea, ai mei sunt cei care favorizează aceste acte sacrilege, care îmi sunt atât de plăcute. Este o priveliște minunată !!! Sataniștii din toată lumea au colaborat la organizarea acestui iad pe pământ. Bravo, servitorii mei atât de urâți !!!!!!! Îi urăsc, chiar dacă am nevoie de ei. Ahahahaha !!!!!!!!

Exorcist: În numele Sfântului Preot de Ars(Ioan Maria Vianney), al Sfântului Ioan Bosco, al sufletelor victime care au murit în concepția sfințeniei, îți poruncesc să-mi spui ce dorești să faci cu Biserica ...

Satana: Preot de rahat ... cum îndrăznești să numești acel bătrân păstor ignorant din acel sat îndepărtat? Câte suflete cu exemplul și cu pocăința sa a salvat, câte suflete mi-a smuls cu rugăciunile sale absurde! Îl urăsc !!! Așa cum vă urăsc pe voi toți !!!! Scopul final este anularea sacrificiului fără sânge al Celui pe care L-am atârnat pe cruce. Doar mâncarea acelei napolitane albe este o armă teribilă împotriva noastră, o protecție totală a sufletelor, chiar și a celor care sunt pe punctul de a se pierde. Vreau sincretism religios, îmi place doar o singură religie mondială care îmi oferă cult mie, domn al lumii. Voi reuși și cei care se vor opune vor fi excomunicați, exilați, lăsați deoparte, tratați ca niște nebuni. Nu! Sfântul tinerilor, nuuuuuuu !!!! El a salvat prea mulți, s-a rugat prea mult, prea multă pocăință, prea multe sacrificii pentru ei, i-a salvat din ghearele mele și i-a dus în cer. Acele suflete victime, ce groază! mă înnebunesc pentru că s-au oferit pe ei înșiși și suferința lor a salvat multe, multe suflete care altfel ar fi fost ale mele. Mi le-au smuls !!! Blestemații !!!!

Exorcist: Șarpe otrăvitor, nu vei câștiga, Dumnezeu va fi câștigătorul, când Cristos se va întoarce, pentru a da Împărăția celor aleși, Tatălui, vei fi înlănțuit de Sfântul Arhanghel Mihail și Maria te va zdrobi definitiv ... Vorbește, în numele Sfântului Arhanghel Mihail, al sfintelor Coruri îngerești ... spune-mi adevărul ...

Satana: Auzi tunetul! Este un hohot teribil care mă obligă să-ți răspund .... Știu că pierd, știu că domnia mea de teroare condusă de Antihrist nu va fi eternă, va dura atâta timp cât Atotputernicul a stabilit, este scris, iar profețiile se vor împlini toate. Se întâmplă deja în fața ochilor tăi, chiar dacă ești orb și dependent de rău. Dar, în ceea ce mă privește, este important să conduc cât mai multe suflete cu putință spre pierzanie, să le trag în iad, să le conduc în împărăția mea, a morții și disperării. Demonii nu sunt suficienți pentru mine, osîndirea dictatorilor din secolul trecut nu a fost suficientă, osândirea lui Luther, a lui Mohamed, a tuturor acelor falsificatori care se prefac Cristoși falși, sau ai vremurilor actuale, a multora care și-au vândut sufletul iadului nu îmi este suficientă, nu îmi este suficient să fi aruncat în iad mulți preoți, episcopi și cardinali pentru că mai sunt unii dintre ei credincioși Lui. Vreau ca întreaga omenire să fie condamnată și locurile din Rai lăsate vacante de noi, să rămână goale și ca eternitatea să fie un chin de neoprit pentru tine.

Exorcist: O mărturisire finală pentru convertirea sufletelor ... În numele Fecioarei Maria, Regina Cerului și a Pământului, îți poruncesc să-mi spui despre starea societății ...

Satana: Nuuuuuuu !! Nu vreau să vorbesc cu tine !!!!! Preot amărât! Uită-te în jur și ce vezi? Mi-am poziționat servitorii în toate domeniile și fac o treabă excelentă. Căsătoriile homosexuale aprobate împotriva Raiului, acte care ne dezgustă și pe noi înșine demonii, destrăbălare, sexe nediferențiate, desfrâu, corupție la toate nivelurile, anularea autorității părintești, depravarea bestială a adulților care distrug inocenții precum Irod. În plus, apostazia națiunilor, sinuciderile în creștere alarmantă, avorturile în continuă creștere, eutanasierile la toate vârstele care vor fi efectuate din cele mai banale motive. Separări și divorțuri în familii din ce în ce mai repede, copii împotriva părinților și părinți împotriva copiilor, tineri fără repere stabilite, dintre care mulți au înnebunit cu droguri, leziuni ale creierului din cauza alcoolului, deveniți violenți cu substanțe inimaginabile, deprimați și anxioși, retrași acasă, exasperați și obligați să moară.

Exorcist: Dumnezeu nu vă va permite să vă duceți la îndeplinire planul vostru distructiv, care a marcat sufletele și le va osândi pentru totdeauna. În numele mărturisitorilor de credință, al sfinților nevinovați uciși de Irod, îți poruncesc să-mi spui adevărul ....

Satana: Dacă ai ști câte suflete cad în iad, nu le-ai putea număra. Atotputernicul are un proiect care trebuie îndeplinit, iar noi, demonii, trebuie să ne plecăm înaintea voinței Sale, chiar dacă o urâm și o facem deschizându-ne fălcile. Va veni ziua în care Cel Preaînalt va spune „Destul” și pedepsele pe care le atrage păcatul se vor revărsa peste pământ ca și calamități, lovind pe cei răi, anihilându-i, după o perioadă de teroare. Va fi un moment în care cei vii vor striga și vor chema moartea. Dar va veni momentul ca Cerul să decreteze vremurile și sfârșitul răutăților. El va decide când să ne facă să cădem veșnic în lacul de foc împreună cu cei care au ales în mod liber să ne urmeze încă din timpul vieții. Nu știm când se va întâmpla, dar simțim că timpul se termină.

Notă: Unele elemente de identificare au fost omise din motive de confidențialitate.

https://www.facebook.com/dejan.thaddeus/posts/3990369880996168

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu