marți, 9 februarie 2021

EU VĂD INIMILE VOASTRE ȘI NIMIC NU VA PUTEA FI ASCUNS NICIODATĂ - Trevignano Romano, 6 februarie 2021

 Dragi copii, vă mulțumesc că ați răspuns chemării mele în inima voastră.

Copiii mei, mulți dintre voi așteptați Avertismentul ca și cum ar fi doar Milostivire, dar luați aminte, copiilor, va fi și un eveniment care chirurgical va goli viețile voastre.

Copiii mei, am venit printre voi pentru a pune laolaltă mica mea Rămășiță credincioasă.

Copii, nu fiți ca farizeii, nu fiți falși, amintiți-vă că eu vă văd inimile și nimic nu se poate ascunde de mine.

Fiilor, mărturisiți mereu și aveți curaj, uneori simțiți frica judecăților altora așa cum au făcut apostolii; unii dintre ei de frică L-au renegat pe Isus și totuși au fost aleși de El.

Fiilor, rugați-vă pentru cei puternici ai pământului ca să nu ia calea pe care o plănuiesc fiindcă copiii mei și viitorul lor vor depind de planurile lor, războaiele sunt planificate.

Copii mei, eu sunt cea care vă iubește. Faceți cenacole de rugăciune peste tot, lumea are nevoie de voi astăzi, rugați-vă pentru biserică și cei care vă conduc.

Acum vă las cu binecuvântarea mea maternă în numele Tatălui, Fiului și Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=4971423722899724&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu