vineri, 26 martie 2021

A ÎNCEPUT CERNEREA ȘI PERSECUȚIA - Trevignano Romano, 23 martie 2021

Fiică iubită, îți mulțumesc pentru Da-ul tău, împreună cu Mirele tău și MICA RĂMĂȘIȚĂ sunteți consolarea mea.

Fiică, trebuie sa spui omenirii ca deja sună trâmbițele, a mai rămas doar una, cea a justiției.

Fiilor, aleșii mei trebuie să întărească rugăciunea pentru aceste vremuri, a început cernerea și persecuția.

Copiii mei, războiul este pe cale să înceapă în Orientul Mijlociu, rugați-vă pentru Siria, acesta va fi un mare război pentru că va implica Rusia și America.

Câtă durere pe acest pământ inundat de păcat! Am cerut prin alți copii preferați să avertizeze Biserica și șefii de Guvern pentru a nu face compromisuri, dar au ales în schimb calea răului. Acum le cer lor încă o dată: pocăiți-vă și convertiți-vă pentru că nu vă dați seama în ce vă băgați, doar unii din guvern știu ce va urma, ceilalți sunt doar în mare confuzie, dar amintiți-vă că Inima mea Imaculată va triumfa. Rugați-vă, rugați-vă, rugați-vă.

Copiilor mei credincioși le spun: fiți în pace că nu vă va lipsi nimic, veți fi acoperiți și protejați de Mantia mea.

Acum vă las cu binecuvântarea mea, în numele Tatălui, Fiului și Sfântului Duh, Amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=5174004999308261&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu