marți, 30 martie 2021

MI-E SETE! - Carbonia 24.03.2021

 Fiica mea, scrie poporului Meu iubit:

Eu, Tatăl vostru și Dumnezeul vostru, vă chem înapoi la Mine.

Potirul Meu a fost vărsat pentru mântuirea voastră, o, oamenilor, veniți la Mine, luați parte la gloria Mea! Timpul este aproape de Venirea Mea, Mă voi manifesta în măreția Mea, Îngerii Mei vor cânta slava Mea!

Alăturați-vă Mie, micuții Mei, nu întârziați, pentru că a venit acum ora în Mine.

Voi reînnoi inimile oamenilor și îi voi face sfinți în Mine.

Decideți-vă pentru Mine, copiii Mei, întoarceți-vă la Tatăl vostru care este în Rai, nu vă sacrificați viața, alegeți să o trăiți veșnic în Mine; ... vă voi face fericiți, vă voi oferi toată frumusețea în Mine! Voi împărtăși cu voi tot ce Îmi aparține, copiii Mei iubiți!

ACUM ÎNTOARCEȚI-VĂ INIMA LA CEL PREAÎNALT ȘI UMIL, CEREȚI IERTARE PENTRU PĂCATELE VOASTRE

ȘI PENTRU CELE ALE ACESTEI OMENIRI.

Faceți-vă sfinți, o, oameni, fiți dornici să intrați în Împărăția Mea pe Pământ, în noul Paradis pe care Eu îl voi deschide tuturor celor care Mă încântă cu dragostea și fidelitatea lor.

Mântuirea voastră depinde de voi, alegeți bine, oh, oameni, Eu aștept să vă îmbrățișez la Mine și să vă fac fericiți pentru eternitate.

Bucurie pentru voi, copiii Mei, deschideți-vă inimile către Mine, lăsați-vă orbiți de Lumina Adevărată, acceptați Iubirea Lui, abandonați-vă Iubirii pentru a fi iubire în Iubire.

Voi trimite acum ajutor, Îngerii Mei vor veghea asupra voastră pentru a vă apăra de atacurile diavolului care deja umblă ca un leu care rage pentru a vă fura sufletele.

Fiți fermi în caritatea Mea, fiți într-o fidelitate absolută față de Mine, Dumnezeul vostru Creator, și totul, ca prin magie, vi se va deschide și veți fi oameni noi; Voi scrie Numele Meu Sfânt în inima voastră, ... veți fi ai Mei pentru totdeauna! Pecetluiți în Mine veți intra în Mine și veți fi parte din Mine.

Vă veți bucura acum de Venirea Mea!

CRUCEA MEA GLORIOASĂ VA STRĂLUCI PE CER ȘI TOȚI O VOR VEDEA, ... mulți vor fi atrași la Mine!

Dezbrăcați-vă de lucrurile lumii, noua Primăvară vine să vă îmbrățișeze la Sine, să vă bucure de toată Iubirea Lui și să vă delecteze cu Sine. Amin!

https://www.facebook.com/photo?fbid=5185529188155842&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu