joi, 18 martie 2021

′′VREMURILE VOR FI COMPLICATE ATÂT PENTRU BISERICĂ, CÂT ȘI PENTRU POLITICĂ ′′ - Trevignano Romano, 13 martie 2021

 

Copiii mei, vă mulțumesc că ați răspuns la chemarea mea în inima voastră.

Iubiți copii, în acești ani de apariții nu a fost luat totul în serios, dar acum realizați că ceea ce vă spun nu întârzie să vină și prin urmare vă cer încă o dată o convertire urgentă, fiți în har, nu vă temeți și fiți în bucuria Domnului care vine în curând..

Copiii mei, din păcate mulți dintre copiii mei s-au adaptat constrângerilor la care sunt supuși, vă rog, copii, nu vă temeți pentru că Eu sunt și voi fi alături de voi ori de câte ori veți avea nevoie de ajutor, iar când confuzia vă cuprinde sufletul, alungați-o prin rugăciune și priviți fața Fiului meu, ca să puteți avea seninătate.

Copiii mei, fiți ucenici, luptați pentru adevăr, nu fiți supuși diavolului care, cu viclenia lui, vă implică în minciuni, vremurile vor fi chinuitoare atât pentru Biserică, cât și pentru politică, faceți grupuri de rugăciune.

Acum vă las cu binecuvântarea mea în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, Amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=5132388776803217&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu