marți, 23 martie 2021

DEMONUL PREGĂTEȘTE INTRAREA ANTIHRISTULUI - Carbonia, 18.03.2020, ora 17:03

Veți fi la fel de frumoși ca soarele dimineața!

Copiii Mei, drumul vostru să fie mereu în Mine, nu vă mișcați pașii fără Mine, Mântuitorul vostru vă poruncește și vă  însemnează calea. Întunericul învăluie deja lumea, dar intervenția Mea o va trezi, Lumina va veni să alunge întunericul.

Lumea întreagă să fie în rugăciune, în aceste ore există un răspuns mare la apelurile cerului.

Copii, dacă continuați să vă rugați cu fervoare, veți fi puși în curând într-o stare de salvare.

Fărădelegea voastră a fost mare, oamenilor, mergeți să vă mărturisiți păcatele și cereți iertare Dumnezeului vostru.

Dragonul Roșu și-a pus planul diabolic în aplicare, va înșela lumea.

Moartea este după colț, oamenilor, puneți-vă în Mine pentru că numai în Mine veți avea mântuire.

DEMONUL FACE RAVAGII, SE PREGĂTEȘTE PENTRU INTRAREA ANTIHRISTULUI,... VEȚI CUNOAȘTE TIMPUL DIAVOLULUI, OAMENILOR!

Atâta amărăciune este în Mine pentru atrocitățile acestui popor, pentru toate nelegiuirile lor. Atenție, neamurilor, pentru că Dragonul Roșu se află la manifestarea lui dureroasă pentru lume.

RĂMÂNEȚi în casele voastre uniți în rugăciune, dedicați-vă cu îndrăzneală viața pentru mântuirea fraților voștri.

PĂMÂNTUL TREMURĂ ȘI VA TREMURA TOT MAI MULT!

VULCANUL CARE VA TERORIZA LUMEA ESTE LA ERUPȚIA SA.

Zvonuri de războaie și dezastre majore pe acest Pământ! Această omenire se află în Ghetsemani, pătimirea ei va fi mare.

O, oamenilor, voi care nu ați crezut în Mine, care ați lucrat mână în mână cu Satana, acum vă veți primi răsplata.

Soldații Mei iubiți, voi care vă rugați zi și noapte, voi care Mă rugați pentru întoarcerea Mea timpurie; voi, cei care cerșiți mila Mea, vă spun cu adevărat: această umanitate va fi încercată din greu, dar zilele durerii vor fi scurtate pentru rugăciunile voastre.

Cine crede că acest coșmar se va termina în curând, că viața va reveni ca să strălucească ca mai înainte, se înșeală! DACĂ DUMNEZEU NU INTERVINE, NICI UN OM NU SE VA SALVA, MOARTEA VA INTRA ȘI VA UCIDE SUFLETELE.

Inima Mea sfântă plânge, lacrimile Mele sunt de sânge, Pământul este scăldat cu sângele Meu... ce mai pretindeți, oamenilor?

VOI V-AȚI UCIS SALVATORUL!

AȚI LUAT ÎN POSESIE BISERICA LUI PE PĂMÂNT!

L-AȚI RENEGAT ȘI BLESTEMAT PE CEL CE ȘI-A DAT VIAȚA PENTRU VOI. În dragostea Lui infinită, s-a dăruit pe Sine Însuși ca să vă salveze, dar încă și ′′ACUM′′ Îl ucideți cu urâciunile voastre.

AȚI DEVENIT SCLAVII SATANEI! Vă omorâți frații! Pentru o putere pământească mizerabilă, vă ucideți propria carne! O, copii ai diavolului, ce ați ajuns!

Acest post va fi de mare durere și moarte pentru cei care nu s-au întors la Mine. EU SUNT SINGURUL! EU SUNT UNICUL ȘI ADEVĂRATUL DUMNEZEU! CINE NU VA FI DE PARTEA MEA, NU POATE FI SALVAT.

Ora se apropie de sfârșit, lumea aceasta a păcatului trebuie să se sfârșească. Dumnezeu a creat omul pentru iubire, a pregătit pentru toți ai Lui o lume a fericirii infinite, a creat omul după chipul și asemănarea Lui..., făptura Sa nu poate sfârși în cloaca Satanei.

Ajunge! A sosit timpul,... e ora Mea! Tunați, cerurilor! Tunați Dreptatea lui Dumnezeu! Înțelegeți că omul fără ′′CONVERTIRE ′′ nu va putea intra în frumusețile infinite ale Dumnezeului Creator, ci va suferi tortura veșnică a Satanei!

FII AI LUI LUCIFER, MI-AȚI AUZIT CUVÂNTUL?

Depinde DE VOI CE DECIDEȚI, DACĂ ÎMBRĂȚIȘAȚI VIAȚA SAU MOARTEA!

Poporul Meu, poporul Meu, ce rău ți-am făcut? De ce M-ai părăsit?

Întoarce-te repede la Mine, doar Eu sunt Salvarea! Amin.

 

Scurtă reflexie: dacă nu stați lângă Dumnezeul vostru Creator, nu veți avea viață, ci moarte. Alegerea este a voastră, oamenilor. 

https://www.facebook.com/photo/?fbid=3573229196052524&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu