sâmbătă, 20 martie 2021

Scrie!

- Doamne, cum să nu scriu,
Ştie lumea cum eu ştiu.
La ce-mi spui, eu sunt atent
Să fugă pe internet.
 
Că e grabă în acest timp
Şi totul e răscolit.
De la Roma pân’ la O.N.U.,
Vatican cu Washingtonul!
 
S-au aşezat ei la masă
La lume să-i fac-o farsă.
- Să nu credeţi că-i o glumă,
Fac ce vor până la urmă.
 
Profetul e la altar,
Antichrist la Montreal.
Telepatic îşi dau mâna
În acord cu semnătura.
 
Schimbă totul ca-n pustiu,
Nimic să rămână viu!
Nici omul şi nici cuvântul
Peste tot să bată vântul!
 
Rugaţi-vă, măi copii,
Că vă omoară de vii.
Ţineţi post dacă puteţi
Că a pătruns peste tot!
 
Sunt hotărâţi şi e timpul
Falsului şi anticristul.
Joacă rolul în ascuns
Şi deodată apar sus!
 
Nu pe munte, nici pe apă,
Ci direct la Casa Albă,
De acolo să comande
Cu arme şi pentru foame.
 
Credinţa le stă în cale,
Prima vor de a dispare.
De toleranţă să spună,
Dispară Sfânta Scriptură!
 
Tot ce-i cult, confesiune,
Nu mai rămână nici urme!
E ceva prea învechit,
Vorbim doar de modernism.
 
Falsul profet a vorbit:
- Am ajuns cum am dorit!
Pe tronul lui Petru stau
Fac cum şi ceea ce vreau.
 
Am putere de la Domnul
Şi asta va crede omul.
Am şi un prieten devotat
Ce vom merge braţ la braţ.
 
Cu ale mele şi ale lui
Schimbăm prezent timpului!
Cu plăceri, distracţii, bani,
Să-i ajutăm pe sărmani.
 
Punem mână de la mână
Să ducă o viaţă mai bună.
Este fals precum e el,
N-ascultaţi! E infidel
 
Lumii şi lui Dumnezeu.
Ce face, tot este rău!
De anticrist inhibat,
Că amândoi au semnat.
 
Nici vorbă, timpu-i de vină,
Despre el scrie-n Scriptură.
Priviţi  în jur şi la noi
Apocalipsa-i în toi!
 
De n-auziţi, nu vedeţi,
Puteţi fi indiferenţi.
Arde, plouă, e război,
Fuge, moare mulţi, puhoi!
 
Este holeră şi ciumă
Şi taifunuri ce inundă,
Ce dărâmă, ce mai rupe,
Ce-i în cale, tot distruge!
 
Pământul mai des dansează,
Că e noapte sau amiază.
Şi vulcani o să vedeţi,
Vor mai fi petrecăreţi.
 
Ca la vals v-aţi învăţat
Până vine cel înalt,
Cel gigant de care-am spus
Şi-n Apocalipsă-i scris.
 
VAI lume şi iarăşi VAI
De cum eşti şi o să stai
În întuneric pe burtă,
Peste tine pun cenuşă!
 
Păcatul te trage-n jos,
Tot va fi rece, ceţos.
Ce-o să simţi numai tu ştii,
N-ai vrut la Mine să vii!
 
Din contră, M-ai refuzat
Şi peste gură Mi-ai dat!
Cu păcat peste păcat,
În toate M-ai refuzat!
 
Să ne întoarcem la oiţe,
Nu sunt chiar toate pierdute.
Sunt care M-au ascultat,
Poruncile au respectat.
 
Rugăciuni, post, bune fapte
Şi mai puţine păcate!
Greu le-a fost să stea-ntre voi,
I-aţi văzut lupi între oi!
 
De a fost frig, de a fost cald,
Au postit şi s-au rugat.
Liturghie zi de zi,
Trupul, Sângele-a-mi primi.
 
De-a fost crivăţ sau furtună,
Au luat Rozariu-n mână.
Cu auto sau pe jos
Au plecat, nu s-au întors!
 
Ce vedeţi, ce-acum citiţi,
Voi n-aţi vrut să-i urmăriţi,
Pe urmele lor să călcaţi
Ca şi pe voi să vă înalţ.
 
O să-i iau, o să-i ridic,
Ce veţi trăi, au trăit.
I-aţi văzut şi v-au vorbit,
I-aţi respins şi i-aţi hulit!
 
Nu s-au supărat, n-au stat,
Bucuroşi iar au plecat.
Sunt aproape, ajung la Mine
În zilele care vine.
 
Îi aştept, în braţe-i iau
Şi câte un premiu le dau.
Le dau şi o coroniţă
Ca cei mici la grădiniţă.
 
- Am scris, Doamne, pe hârtie
Ce vine, lumea să ştie.
Cărarea, drumu-i făcut,
Te audă cât de mulţi!
 
Timpu-i scurt şi drumu-i lung,
De-or pleca, la Tine-ajung.
Câte un premiu să le dai,
Coroniţe de mai ai!
 
Duhul Sfânt aşa şoptind,
Pentru lume ascultând.
 

25.10.2013 ora 21, Anton Ciobanu 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu