marți, 9 martie 2021

„ACUM, ASTĂZI, COPII MEI, S-A SFÂRȘIT TIMPUL MILOSTIVIRII” - Trevignano Romano, 6 martie 2021

Dragi copii, vă mulțumesc că ați răspuns la chemarea mea din inima voastră.

Iubiți copii, vă întrebați, de ce plânge Fiul meu lacrimi de sânge. Să știți că Isus este trist, îndurerat de această omenire chemată la mântuire, dar care nu răspunde chemării Sale.

Copiii mei, astăzi s-a închis timpul Milostivirii, invocați-L pe Domnul pentru ca El să aibă milă de voi, eu îmi ofer lacrimile mele pentru voi.

Copiii mei, cineva se va salva datorită suferinței oferite de această fiică a mea. Vă cer: rugați-vă, rugați-vă mult.

Copii, tehnologia este pe cale să fie atacată de erupții solare, așa că fiți gata. Răul se va dezvălui în curând în fața lumii, dar numai cei care sunt credincioși lui Hristos vor recunoaște binele și răul, datorită revărsării Duhului Sfânt.

Copii, vremurile care vor veni vor fi grele, foarte grele. Ca mamă, vă rog: grăbiți-vă convertirea, nu fiți căldicei, numai Dumnezeu va fi mântuirea voastră, încredințați-vă viața Lui, totul se va reînnoi și mulți se vor pierde, dar eu vreau să-i salvez pe acești copii ai mei.

Pământul va continua să se cutremure neîncetat.

Acum vă las cu binecuvântarea mea maternă în numele Tatălui, Fiului și Duhului Sfânt, amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=5100871459954949&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu