joi, 25 martie 2021

CHIPUL MEU VA FI DE VOI CUNOSCUT - Carbonia, 20.03.2021, ora 16:52

Această întâlnire a noastră va fi în scurt timp, totul va intra în dimensiunea Mea cerească.

Fața voastră va radia de propria Mea Lumină și ochii voștri vor fi ca niște stele care strălucesc de lumină infinită.

Milostivirea Mea se va întâlni acum cu această Omenire necredincioasă, voi aduce harul Meu pentru ei dacă se vor converti, voi deschide un nou Pământ pentru copiii Mei și cu ei voi dansa și voi cânta imnuri de iubire nesfârșită.

A venit timpul acum, iubitele Mele creaturi, CHIPUL MEU VA FI DE VOI CUNOSCUT, Îmi voi dezvălui măreția Mea și veți ști Totul.

În Imensitatea Mea veți intra și veți fi așa cum v-a creat Dumnezeu, vă veți bucura de frumusețile Lui infinite, veți fi luați în Sânul Lui pentru totdeauna, unde veți fi în Sfințenia Sa.

Dumnezeu este Cel ce a creat totul, EL ESTE, nimeni nu este în afară de El!

Această lume va trece, va trece prin Marea Strâmtorare pentru a fi purificată, după aceea va avea Lumina Tatălui Veșnic, Dumnezeul Creator.

Sunt ultimele clipe de viață pe acest Pământ al păcatului, Dumnezeul vostru a planificat deja deschiderea noii Sale lumi:... Voi deschide ușile noului Oraș, din această Grotă în care vor intra toți copiii Mei, ei vor fi în caritatea Mea și în frumusețea Mea vor fi transformați.

Iarna a trecut, vine primăvara dulce curând! Nu vă temeți, copiii Mei, nu vă temeți pentru că totul va trece repede, răsturnarea naturii va fi scurtă pentru cei care M-au urmat, M-au iubit, M-au onorat și servit.

Să aveți iubire, întotdeauna iubire și caritate între voi, împărtășiți totul, iar în Casa Mea veți intra și vă veți bucura de toată stăpânirea Mea.

Rândunelele vor apărea acum și vor ciripi cu iubire la sosirea Miresei Duhului Sfânt, Fecioara Maria, Maica lui Isus și a Maica voastră.

Aici se va realiza Planul lui Dumnezeu în Dumnezeu pentru că El va pune ordine în toate lucrurile Sale.

Rugați-vă, rugați-vă întotdeauna sfântul Rozariu, îmbrățișați-o pe Maria în voi, cu ea veți merge și veți lupta împotriva Satanei și veți fi biruitori în Mine, Dumnezeul vostru Iubire.

Vom sărbători împreună noua viață, Dumnezeu va sărbători împreună cu toți copiii Săi Nunta Fiului Său iubit, Unicul Fiu Isus Cristos, cu voi toți cei care L-ați iubit așa cum Dumnezeu v-a cerut să iubiți.

Observați natura astăzi așa cum este pentru că în curând totul va fi diferit, veți intra în Încântarea Iubirii, veți cunoaște Iubirea și vă veți bucura de Iubire,... în Grădina Sa de Iubire infinită, veți fi fericiți cu El.

VĂ AȘTEPT PE TOȚI LA REALIZAREA ULTIMEI MELE LUCRĂRI PĂMÂNTEȘTI, PREGĂTIȚI-VĂ FIII MEI, UNIȚI-VĂ CU MINE PENTRU CA SĂ TRIUMFE ÎN VOI IUBIREA ȘI LIBERTATEA PENTRU FIII LUI DUMNEZEU.

UNIVERSUL ESTE NERĂBDĂTOR SĂ VĂ ADĂPOSTEASCĂ ÎN EL, ÎN IMENSITATEA LUI DUMNEZEU VEȚI INTRA ȘI VĂ VEȚI BUCURA DE FRUMUSEȚEA LUI! IMENSUL VĂ DESCHIDE PIEPTUL SĂU, ÎN SCURT TIMP VEȚI INTRA ÎN EL ȘI VEȚI FI ALĂTURI DE EL PENTRU TOTDEAUNA. ACEASTA ESTE ULTIMA LUCRARE PĂMÂNTEASCĂ, CU ACEASTĂ LUCRARE A MEA SE TERMINĂ ISTORIA VECHE ȘI SE DESCHIDE CEA NOUĂ ÎN IUBIRE ȘI CARITATE VEȘNICĂ.

Bucurați-vă, copii ai Sionului, Regele Regilor este pe cale să-și deschidă Cerul și să coboare pentru a vă elibera de rău.

Amin! ... O singură inimă, un singur suflet! Victorie! Dumnezeu este cu voi!

Preasfânta Treime vă binecuvântează.

https://www.facebook.com/photo?fbid=5166679660040795&set=a.242597375782406

Un comentariu: