duminică, 7 martie 2021

DEMOCRAȚIA S-A TERMINAT ȘI S-A INSTALAT DICTATURA - Trevignano Romano, 27 februarie 2021


Dragi copii, vă mulțumesc că ați răspuns la chemarea mea în inima voastră.

Copii binecuvântați, atâtea lacrimi ale mele sunt vărsate pentru cei care încă nu mă ascultă, care nu trăiesc mesajele, și care vă însoțesc de ani de zile pentru a vă face viața să se schimbe și inima voastră să se poată deschide spre har.

Copiii mei, în acest moment lumea este sub stăpânirea răului care a încetat să se mai ascundă și care vrea deschis să fiți supuși, democrația s-a terminat și dictatura a început.

Copiii mei, va rog să rămâneți fermi în credință, altfel riscați să pierdeți tot ce ați făcut până azi, iubiți-L pe Isus și crucea și veți fi mântuiți.

Copiii mei, acesta este un timp de mari încercări și purificare, vă rog să nu fiți copleșiți, dar fiți vigilenți, rugați-vă, copii, rugați-vă mult, și indiferent ce s-ar întâmpla, păstrați-vă  bucuria și pacea în inima voastră, aceasta este credința.

Vă iubesc pe toți pentru că sunteți toți copii mei.

Acum vă las cu binecuvântarea mea maternă în numele Tatălui, Fiului și Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=5078313948877367&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu