luni, 8 martie 2021

′′RUGAȚI-VĂ PENTRU BISERICĂ ȘI PENTRU CEI CONSACRAȚI PENTRU CĂ SUNT ÎN ÎNTUNERIC, ÎN CONFUZIE ȘI ÎNTUNERIC" - Trevignano Romano, 03 martie 2021


 Dragi copii, vă mulțumesc că ați răspuns chemării mele în inima voastră.

Iubiți copii, eu, Măicuța voastră, vă cer: luați-mă de mână și ascultați ceea ce vă vine din cer pentru că totul este spre mântuirea voastră. Profitați de acest timp de milostivire pentru că în curând va veni dreptatea și mânia lui Dumnezeu, acum timpul rămas este cu adevărat foarte puțin, precum și timpul cât voi rămâne cu voi.

Dragii mei, nu vă temeți de vremurile care vor veni sau care au sosit deja, pentru că prin rugăciune și convertire vă puteți mântui, dar nu vă mai jucați, ci deschideți-vă inimile și lăsați Duhul Sfânt să intre  ca să vă transforme și să vă unească într-o singură inimă cu Iisus.

Fiilor, dacă ați ști cât de mult vă iubesc și câtă bucurie simt văzându-vă pe toți împreună în rugăciune!

Dragii mei, rugați-vă pentru Biserică și pentru cei consacrați, pentru că sunt în întuneric, în confuzie și întuneric, ca să poată fi luminați de dragostea lui Dumnezeu.

Acum vă las cu binecuvântarea mea maternă, în numele Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh, Amin.

Astăzi, multe vor fi harurile care vor coborî asupra voastră, dați mărturie cu smerenie. Mama voastră!

https://www.facebook.com/photo?fbid=5088590507849711&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu