vineri, 13 ianuarie 2023

Apel către întregul cler

Pe al Meu papă l-ați alungat,
De profeți nu ascultați,
Cruciada de rugăciune refuzați,
Pecetea Dumnezeului Celui Viu ignorați.
 
Clerule, cine ai ajuns să te crezi?
Și în care Dumnezeu tu crezi?
Eu te-am ales și sfințit,
Și tu așa Îmi răspunzi,
 
Oprind pe creștini cruciada să se roage
Și pecetea Mea o dați deoparte?
Trezește-te, clerule, prin Anton îți vorbesc,
Că Eu te judec și te cântăresc.
 
Mai ai puțin până la Marele Semn,
Atunci să îngenunchezi te îndemn,
Acum să te lepezi de Francisc,
Că vrea să îl întroneze pe Anticrist,
 
Și te-ai dus pe copcă cu cel rău,
Dacă Mă refuzi pe Mine, Dumnezeul tău.
Apel către cler și întreaga lume:
Intrați în post și în rugăciune
 
Ca la Ninive, de azi, nu de mâine,
Clerule, ascultă de Mine!
De la seminarist până la cardinali,
Adunați turma, nu umblați hoinari!
 
În fața Mea vă veți prezenta toți,
Vă voi întreba: ați ascultat de profeți,
Cei de ieri și din zilele voastre,
Și de cuvintele din a Mea Carte?
 
Așa v-a vorbit Dumnezeu
Prin acest mesager al Meu,
Și fac apel prin el la tot poporul
Cum a făcut Ioan Botezătorul.
 
Ascultați acum și nu ignorați
Dacă voiți să fiți salvați.
De atâta timp la voi am strigat,
Acum, acest apel, nu vreau să fie în zadar.
 

Vineri, 13.01.2023, ora 14:16, Anton Ciobanu

Un comentariu: