joi, 19 ianuarie 2023

VIZIUNEA/VISUL - TSUNAMI DE PE COASTA DE EST 12 DECEMBRIE 2022 - Joi, 15 decembrie 2022, Julie Wedbe

Dimineața devreme, în ziua de luni, 12 decembrie 2022, am avut un vis. Mi-a luat mai multe zile înainte de a putea scrie acest lucru, deoarece visul a fost atât de incredibil de realist, simțindu-mă ca și cum aș fi trăit literalmente experiența, simțind suferința și durerea, încât nu am reușit să îl postez mai înainte decât acum. Voi prezenta pe scurt, fără toate detaliile, deoarece a fost destul de oribil și plin de carnagiu și moarte. Eram eu însumi în vis, dar trăiam ca și cum aș fi fost altcineva.

S-a întâmplat să mă aflu în statul Florida când s-a întâmplat. Eram pe plajă, când, deodată, un val mare a urcat pe dune și a ajuns aproape de drum. Mi-am dat seama instantaneu că era un tsunami. Am strigat la cei din jurul meu că este vorba de un tsunami și că trebuie să mergem pe un teren mai înalt. Al doilea val a venit la mai puțin de 2 minute după primul și a ajuns până peste drum. Am alergat, dar a fost inutil. Al treilea val a înghițit complet prima jumătate de milă de coastă. Am înțeles că pricina a fost un eveniment uriaș în Oceanul Atlantic, cum ar fi un corp căzut în apă sau poate explozia unui vulcan? Nu eram sigură, dar mi s-a părut că am auzit pe cineva în depărtare strigând despre ceva care începea cu "C"... (posibil vârful muntelui) A fost un cutremur extrem de mare care a provocat tsunami-ul.

Devastarea și distrugerile sunt de nedescris și știam, de asemenea, că acest lucru s-a întâmplat pe întreaga Coastă de Est a SUA. Cei mai mulți dintre cei pe care i-am văzut nu erau deloc credincioși sau, în cel mai bun caz, erau călduți. Erau, firește, complet îngroziți cei care nu erau încă morți, iar mii și mii de alții mureau brusc, fără avertisment, de moarte foarte violentă. Am văzut câțiva oameni care se considerau credincioși, deși nu erau născuți din nou, în grupuri, și ceea ce era interesant era că, deși și ei treceau prin suferințe extreme, aveau o dispoziție mai calmă, ca și cum ar fi înțeles în mod supranatural că trebuie să treacă prin această experiență pentru că anterior nu ascultaseră de avertismentele sau instrucțiunile Tatălui de a se converti. Ei știau că pot muri, deoarece mulți dintre ei au fost grav răniți, dar cel puțin au avut câteva momente pentru a ajunge la un loc de pocăință înainte.

Sunt sigur că, folosindu-vă imaginația, vă puteți închipui cum arăta, așa că nu este nevoie să intru în mai multe detalii, dar a fost îngrozitor. Îmi cunosc poziția și știu că nici o profeție care mi-a fost dată nu este pentru interpretarea mea particulară, ci pentru trup, așa că, fiind ascultătoare, deși mulți alții au postat despre această judecată care va avea loc, trebuie să o postez și eu. Această viziune nu este atât de mult pentru cei din primele roade ale rămășiței, cât pentru cei călduți și mai ales pentru cei care mai târziu vor găsi aceste mesaje și vor realiza cum Tatăl a vorbit prin mesagerii Săi ani și ani de zile pentru a-i avertiza atunci de ceea ce urma să se întâmple și să se căiască.

Vă rog, împărtășiți acest mesaj cu oricine credeți că are urechi pentru a auzi ceea ce spune Duhul Său și vă rog, asigurați-vă că sunteți într-o stare constantă de căință, deoarece nu știm la ce oră va avea loc acest eveniment, dar, în duhul meu, cred că este mult mai devreme decât am putea crede, deoarece, deși am mai primit avertismente înainte cu privire la această judecată particulară, nu am experimentat încă una atât de detaliată și atât de tulburătoare pentru mine.

Vă iubesc pe toți și mă rog zilnic pentru fiecare dintre voi. Vă mulțumim întotdeauna pentru rugăciunile voastre și pentru sprijinul pe care ni-l acordați și nouă, vă suntem foarte recunoscători! Rămâneți puternici în Regele nostru Yahushua!

Pace, pace!

https://www.facebook.com/photo/?fbid=477123824583982&set=a.403808015248897

Un comentariu: