sâmbătă, 28 ianuarie 2023

BENEDICT AL XVI-LEA TRĂIEȘTE, SE VA MANIFESTA ÎN CURÂND CU MARE PUTERE DIN MINE - Carbonia, 25.01.2023

Fiică iubită, intervenția Mea va uimi orice om!

Benedict al XVI-lea este viu, iubiții Mei copii, să știe toți fiii Mei aleși, că în curând se va manifesta cu mare putere din Mine.

Eu i-am ales misiunea în Biserica Mea și i-am încredințat Cheile.

Acum, cel care se străduiește să demonteze Profeția Mea, să fie dezaprobat!

Scrie acum poporului Meu iubit.

Slujitorilor Mei credincioși le spun: Iată-Mă la voi, aleșii Mei!

·         Timpul este marcat de ticăitul ceasului!

·         Ora Manifestării Mele către omenire este iminentă!

·         Fiți rânduiți în Mine,

·         Fiți puri și credincioși Vocii Mele;

·         Nici un alt dumnezeu nu vă cheamă la puritate în inimă și nici la sfințenie.

Iubiții Mei, timpul s-a terminat, aștept cu nerăbdare declarația falsificatorului pentru a răsturna totul asupra lui, pentru a separa ceea ce este bun de ceea ce este rău!

Luați-vă avânt spre sfințenie, copiii Mei, aleșii Inimii Mele sfinte, puneți în voi Adevărul și veniți spre Mine: Eu singur sunt Calea, Adevărul și Viața! Țineți-vă bine de Adevăratul Magisteriu al Bisericii și nu vă îndoiți niciodată de intervenția Mea pentru a-l catapulta pe cel care nu Îmi aparține.

Iubiți copii, Dumnezeul vostru Creator este cel care vă vorbește, cel care vă arată calea cea bună: nu fiți încăpățânați, acționați la timp pentru a vă întoarce Mine.

Drag și iubit fiu,

·         Încercarea ta este mare, dar Eu îți voi da Puterea Mea!

·         Vei veni în fața oamenilor pentru a anunța intervenția Mea.

·         Maria, Maica Mea Preacurată, însoțită de Petru, va fi alături de tine!

·         Vei fi puternic ca un leu și vei zgudui inimile multor popoare; te vor vedea împodobit în splendoare, ...în lumina Domnului Dumnezeu, vei lumina întunericul pentru a-l risipi.

Fiul Meu, iubitul Meu,

·         papalitatea ta a fost mare și mare va fi răsplata ta.

·         Martiriul tău s-a împlinit! Te vei bucura acum de Măreția Mea!

·         Tu vei risipi trădătorii și vei reordona Sfânta Biserică a lui Dumnezeu pe Pământ!

·         Vei purta într-o mână crinul purității și în cealaltă cheia Bisericii!

·         Dumnezeu te va binecuvânta în veci.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/01/27/benedetto-xvi-e-vivo-a-breve-si-manifestera-con-grande-potenza-in-me/

Un comentariu: