vineri, 27 ianuarie 2023

URMEAZĂ ÎN CURÂND DOLIUL ÎN BISERICĂ! MÂNIA MEA SE VA DEZLĂNȚUI ASUPRA ROMEI! - Carbonia, 23.01.2023

Eu sunt Dumnezeu Tatăl Atotputernic!

Treziți-vă, oamenilor, Dumnezeul vostru vă recheamă la El: CONVERTIȚI-VĂ!

Iată, timpul este copt; mânia Mea cade deja asupra Pământului, asupra acestei omeniri perverse, care s-a îndepărtat de Creatorul ei pentru a-l sluji pe Satana.

Lucrarea Celui Rău continuă nestingherită, ... doliul în Biserică va veni în curând: ...ei vor trece peste Doctrina Mea și o vor impune pe cea a dușmanului.

Scandalul din Biserica pământului este în ochii lumii... dar omul nu se întreabă și nu intervine pentru a spune "Ajunge" la sacrilegiile continue care au loc în Ea.

Durerea Mea de Tată este nesfârșită; Îmi pierd copiii: ei nu vor să se întoarcă la Mine, se dăruiesc tot mai mult Satanei.

Crimele odioase ale omului nelegiuit în Biserica pământească întrece orice imaginație.

Satana conduce rândurile; preoții Mei au băut din cupa lui blestemată: nu vor mai vedea niciodată lumina zilei.

Eu sunt Dumnezeul Creator, Dumnezeul vostru iubitor, nu mai pot suporta, ... această provocare la adresa Mea marchează sfârșitul vostru!

Vipere blestemate,

·        dezbrăcați-vă repede de veșmintele furate de la adevărații preoți ai lui Hristos!

·        Nu vă mai puteți îmbrăca în sfințenie pentru că deja nu mai sunteți copiii Mei;

·        v-ați vândut inimile Satanei,

·        v-ați ridicat ca prinți ai Bisericii pământești,

·        ați băut serul său mortal,

·        ați adus dezgust în ochii Mei!

Acoperiți-vă capetele cu cenușă! Curățați-vă! Moartea este deja în voi! Vârtejul minciunilor voastre răsună în aer, aducând blesteme și distrugere poporului Meu.

Iată-mă! Sunt gata!

Pregătește-te, omule, să te prăbușești în mocirla mizeriei tale, ... în dureri atroce îți vei sfârși timpul!

Sunt un Dumnezeu gelos; Îmi iubesc copiii, plâng pentru trădarea lor.

Am dat viață omului ca să trăiască în minunile Iubirii Mele, dar: .... într-o zi o sămânță blestemată a intrat în inima lui, ...a primit-o, a căzut, ...s-a abandonat dumnezeului minciunii, al morții veșnice.

Ochii Mei vă scrutează plecarea: sunteți pierduți, copiii Mei; nu vreți să vă întoarceți la Mine, Adio!

... Nu mai am lacrimi, am obosit! Adio! Adio!

Iată, a sosit ceasul intervenției Mele, vin să-mi iau credincioșii cu Mine.

În acea noapte pământul va tremura, va tremura, va tremura! Roma va sucomba!!! Mânia Mea se va dezlănțui asupra Romei!!!

Așteptați să vedeți, o, oamenilor!

Acum vă spun vouă, copiii întunericului: ... iată, în noaptea aceea, ca niște roiuri de insecte, veți zbura din frumoasele voastre camere care vor fi în foc, veți alerga ca nebunii căutând un adăpost, dar totul va fi în zadar!

Adio! Adio! ...

Sunt foarte obosit! Amin.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/01/24/il-lutto-nella-chiesa-e-a-breve-tuonera-la-mia-ira-su-roma/

Un comentariu: