vineri, 13 ianuarie 2023

Necazul acestor zile se intensifică, 4 ianuarie 2023, Shelley Anna

Un mesaj de la Domnul

Isus Hristos, Domnul și Mântuitorul nostru, Elohim spune:

Iubiții Mei, este foarte urgent să primiți binecuvântările Mele de har și milostivire, pe care le revărs fără măsură,din Inima Mea sfântă .

Puneți-vă încrederea în Mine,nu vă lăsați credința să se clatine din cauza acestor vremuri tulburi.

Falsul profet pregătește calea întunericului care îl va însoți pe antihrist.

Anticristul se va ridica din cenușa acestei lumi, aducând cu el împărăția sa pe cei șapte munți.

Necazul din aceste zile se intensifică cu repeziciune, în timp ce biserica Mea începe să se ascundă.

Îngerii Mei apărători Îmi înconjoară rămășița, protejându-i pe cei dragi ai Mei. Rămâneți în limitele protecției Mele care poate fi găsită doar în Inima Mea Sfântă.

Apropiați-vă de Mine și invocați Numele Meu, căci Eu sunt singura voastră salvare. Eu vă iubesc cu o iubire necondiționată. Așa vorbește Domnul.

 Confirmare din Scripturi

Așadar, bucurați-vă cu adevărat. Vă așteaptă o bucurie minunată, chiar dacă trebuie să îndurați multe încercări pentru o vreme.

1 Petru 1:6,

Condu-mă în adevărul Tău și învață-mă, căci Tu ești Dumnezeul mântuirii mele. Te aștept toată ziua.

(Psalmi 25:5)

O, gustați și vedeți că Domnul este bun. Binecuvântat este omul care se refugiază în El.

(Psalmi 34:8)

" Și iată mintea care are înțelepciune. Cele șapte capete sunt șapte munți, pe care șade femeia. "

Apocalipsa 17:9

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/shelley-anna/2023/january/07/the-tribulation-of-these-days-intensify/

Un comentariu: