marți, 24 ianuarie 2023

INTERVENȚIA MEA VA AVEA LOC ÎN CURÂND! – Carbonia, 18.01.2023

Intervenția Mea va avea loc în curând!

Când totul pare a fi în mâinile dușmanului, iată, Eu Mă voi manifesta în slava Mea.

Iubiți copii, rămâneți fermi în Sfânta Doctrină a Bisericii Apostolice Romano-Catolice, nu vă abateți de la Legile ei; lăsați lumea să meargă pe drumul ei, dar copiii Mei să rămână alături de Mine.

Eu sunt Dumnezeul vostru al Iubirii, Creatorul vostru, voi coborî din Cerul Meu cu sceptrul regal în mână și voi striga lumii victoria Mea! Voi surprinde această omenire necredincioasă; ...voi separa grâul de neghină și voi face ordine în orice situație.

Fiți atenți acum la semne! Antihristul se va manifesta pentru a vă uimi, se va prezenta ca "Mesia", dar ego-ul său va dispărea cu intervenția Mea divină.

Iubitele Mele făpturi, a sosit timpul marii provocări: fiți curajoși, fiind în ton cu Sfânta Evanghelie, nu pierdeți din vedere poruncile lui Dumnezeu, îndepărtați-i de lângă voi pe cei care vor căuta să vă târască acolo unde Eu nu sunt.

Vipere blestemate, veți arde în curând în Iad, unde durerea voastră va fi nesfârșită! L-ați sfidat pe Dumnezeu Creatorul pentru a-l sluji pe Lucifer, iată că acum veți plânge și veți scrâșni din dinți pentru totdeauna.

Sună ora coborârii Mele, Mama Mea binecuvântată va anticipa sosirea Mea. Ea vine ca și Corăscumpărătoare pentru a-și conduce armata pământească în bătălia finală împotriva șarpelui antic.

Suntem acum în Parusie! Miracolul este deja în fața ochilor voștri, copiii Mei; bucurați-vă! Bucurați-vă! Sărbătoriți, cântați imnuri Domnului care se întoarce să vă ia cu Sine pentru a vă dărui din Sine, să vă transfigureze în Sine, să vă facă Divini în Sine.

Cântecul Meu este în voi, creaturile Mele; tânjesc să vă îmbrățișez, să vă iau la pieptul Meu și să vă îndestulez cu frumusețea care este în Mine. EU SUNT, o, oamenilor, EU SUNT!!!

Înainte, pregătiți-vă pentru întâlnirea cu Dumnezeul Iubirii voastre, avansați împotriva inamicului cu hotărâre, spuneți mereu adevărul, Dumnezeu este cu voi!!!

Tună cerul, iar galopul cailor care se îndreaptă spre Pământ răsună ca un cântec al iubirii perfecte. Iată-Mă, copiii Mei, ... încă puțin și veți fi cu Mine în Rai!

Eu vă binecuvântez, copiii Mei! Fiți sfinți!

Dumnezeul Iubirii voastre.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/01/20/succedera-presto-il-mio-intervento/

2 comentarii: