sâmbătă, 14 ianuarie 2023

ÎN CURÂND VEȚI VEDEA CERURI NOI ȘI UN PĂMÂNT NOU! - Carbonia, 6.01.2023

Copii ai Ierusalimului, înălțați-vă inimile voastre către Dumnezeu, puneți-vă în ordine preoțească. UN NOU TEMPLU A FOST RIDICAT ÎN BISERICA PĂMÂNTEASCĂ, DAR NU ARE NIMIC DE-A FACE CU DOCTRINA BISERICII ROMANO-CATOLICE APOSTOLICE.

Dumnezeu vede distrugerea care va veni acum asupra celor care nu au știut să asculte mesajele Sale și s-au agățat de cuvintele falsului profet.

Dumnezeu, din înălțimea Cerului Său, Își manifestă imensa durere pentru sfârșitul celor care s-au îndepărtat de Adevăr, preferând să-l urmeze pe satana.

Isus intervine din nou pentru eliberarea celor ai Săi, își anunță Revenirea în glorie, strigă pentru o adevărată convertire: "ÎMBRĂCAȚI-VĂ CU HAINA ALBĂ, OAMENI, RĂPIREA SE APROPIE, SĂ FIȚI GĂSIȚI PREGĂTIȚI PENTRU A FI RIDICAȚI SUS".

SCENA CARE SE VA PREZENTA ÎN CURÂND ACESTEI OMENIRI VA FI TERIBILĂ:

MÂNIA LUI DUMNEZEU VA FI MARE: NIMENI NU VA PUTEA OPRI CEEA CE VA VENI PE PĂMÂNT!

O MARE PURIFICARE VA AVEA LOC!

TOTUL VA FI PURIFICAT! RĂUL VA FI ELIMINAT ȘI BINELE VA DOMNI PE PĂMÂNT.

Copii ai Ierusalimului, TRESĂLTAȚI LA APELUL MEU LA CONVERTIRE, DUMNEZEUL VOSTRU AȘTEAPTĂ SĂ VĂ PRIMEASCĂ ÎN NOUA SA ÎMPĂRĂȚIE PE PĂMÂNT; El vrea să vă dea posibilitatea să vă bucurați de Frumusețile Sale infinite, să vă facă să gustați darurile Sale de iubire infinită.

RĂSĂRITUL NOII ZILE ESTE PE CALE SĂ VINĂ ȘI VA FI ÎNTR-O MARE BUCURIE PENTRU CEI ALEȘI!

CEI CARE ÎL VOR FI IUBIT, ADORAT, URMAT ȘI SLUJIT PE DUMNEZEU IUBIRE, VOR INTRA SĂ SE BUCURE DE UN NOU TIMP PE PĂMÂNT.

Fiica Mea, scrie-i din nou Poporului Meu iubit:

COPIII MEI, SUNT SINGURUL VOSTRU BINE!

NU VEȚI AVEA ALT BINE DECÂT PE MINE!

EU SUNT CEL CE SUNT: EU SUNT ÎNCEPUTUL ȘI SFÂRȘITUL, EU SUNT ALFA ȘI OMEGA!

VENIȚI LA MINE, COPIII MEI, NU ÎNTÂRZIAȚI, PLECAȚI-VĂ GENUNCHII ÎN FAȚA MEA.

EU SINGUR SUNT UNICUL ȘI ADEVĂRATUL VOSTRU DUMNEZEU, NU EXISTĂ ALT DUMNEZEU ÎN AFARĂ DE MINE.

PREGĂTIȚI-VĂ O INIMĂ CURATĂ, RĂBDĂTOARE ÎN AȘTEPTAREA MEA.

VEȚI VEDEA ÎN CURÂND CERURI NOI ȘI UN PĂMÂNT NOU!

Îl veți vedea pe Cel care S-a înălțat la Tatăl coborând din nou pe Pământ pentru a Se manifesta în glorie. DUMNEZEU ESTE! O, oameni, să nu existe nicio îndoială în voi! "DUMNEZEU ESTE, copiii Mei!

Întoarceți-vă, alergând, la "CEL CARE ESTE", fără să vă uitați nici la dreapta, nici la stânga, fără să vă mai uitați înapoi! Lasă-ți inima voastră să fie prosternată în fața Creatorului vostru și, ca prin farmec, vă veți regăsi în Noua Dimensiune și veți trăi adevărata iubire în inima voastră, cea pe care Dumnezeu însuși o va grava în voi cu focul Iubirii Sale.

RIDICAȚI-VĂ DIN NOROIUL CARE VĂ ZDROBEȘTE, NU AȘTEPTAȚI MAI MULT, cortina este pe cale să coboare pe această scenă a răului, OCHII VOȘTRI VOR VEDEA ÎN CURÂND FAȚA MEA!

Uniți-vă cu Mine pentru a fi siguri că sunteți pe calea dreaptă!

Înainte, copiii Mei: sunteți la sfârșitul unei istorii rele, sunteți pe cale să intrați în noul Paradis pe Pământ, ... Dumnezeu va locui cu noul Său Popor.

ÎN AFARA ZIDURILOR ROMEI, POPORUL MEU SFÂNT AȘTEAPTĂ ÎNFRÂNGEREA CELOR RĂI. AMEN.

https://www.facebook.com/photo?fbid=8518217408220320&set=a.242597375782406

Un comentariu: