joi, 5 ianuarie 2023

Vorbește Dumnezeu

 -Hai, scrie, copilul Meu,
Îți vorbește Dumnezeu
Ce a creat pământul, lumea,
Universul și natura.
 
-Te ascult, Tată din cer,
Ce sunt jos ca mesager.
E urgent sau e chiar gata?
-Ascultă ce spune Tata.
 
-Mintea este îndreptată
La vestea care o așteaptă
S-o primească, să o transmită
La lumea nelămurită,
 
Că multe nu au răspuns,
Numai Tu poți da de sus.
-Trăiți evenimente, clipe
Care n-au mai fost trăite.
 
Un almagam e aproape,
Cum pe pământ și pe ape
Ce va uimi toată lumea,
Va tulbura și natura,
 
De haos și de dezastre,
N-ați luat seama la mesaje,
Un papagal M-ați crezut,
Veți vedea ce v-am transmis.
 
Copii, mult am depășit
Timpul vouă oferit,
Ca un Tată bun și sfânt,
Să nu pierd ce am făcut.
 
Însă voi v-ați lepădat
De Cel care v-a creat.
După Falsul mergeți mulți,
Vai, copii, sunteți pierduți,
 
De la cei din Seminar
Și până la cardinali;
Ați făcut haos total,
Voi, care aveți habar.
 
Mi-ați jurat când v-am sfințit
Că n-o să Mă părăsiți.
Ați căzut, ați pierdut totul,
Veșnic vă va arde focul.
 
Prin Anton din nou vă spun,
Să nu-l mai credeți nebun
Că spune la tot poporul
Ca Ioan Botezătorul.
 
L-am ales ca să vă spună
De un Păstor și o turmă
În acest timp de pe urmă
Pentru lumea ce n-ascultă,
 
Atunci când v-am anunțat,
Cu el treceți un nou prag,
Din istorie, din timp
Care este la sfârșit,
 
Pe un pământ Nou și o nouă lume.
De la Mine el vă spune,
Că schimb și purific totul,
Să fac nou pământul, omul,
 
Cum a fost la început,
În raiul de pe pământ.
Înspre voi ce voi trimite,
Vă rog să luați aminte:
 
Scutur Universul, omul,
Cum scuturați voi pomul.
De profeți vă îndoiți
Că nu-s bine pregătiți.
 
N-așteptați cuvinte înalte
Că Anton are opt clase,
Și acelea din casă în casă,
Că așa a fost a lui soartă.
 
La profesională doi ani făcut,
La seral i-a petrecut,
Că pe-atunci ziua muncea,
Seara ce mai învăța.
 
Dar are brevete multe,
De Mine sunt dăruite,
Purtând crucea singurel,
Puțini ați făcut ca el.
 
Ați alergat după bani
Ca să vă faceți dușmani;
El prin muncă a obținut,
Și faptele ce le-a făcut.
 
A știut crucea să poarte,
Zi de zi, chiar și în noapte.
Voi dormeați, iar el plângea
Și cu lacrimi se ruga.
 
Nopți întregi și ani la rând
El a petrecut rugând.
A trăit cu voi în lume,
Dar a călcat alte urme.
 
Nimeni n-a vrut să-l asculte,
Nici din lume, nici din curte.
A făcut tot ce i-am spus,
Vi-l arăt când îl urc sus.
 
Nu-l mai urâți, acuzați,
El e sfânt, iar voi pătați;
Este încă jos în lume,
Dar demult e lângă Mine.
 
Dumnezeu orice poate,
Iartă fapte și păcate,
Cu jertfă și umilință
Poți obține biruință.
 
Urmați-l, faceți ca el
Și vă aștept sus în cer,
O povară i-a fost viața,
Vedeți ce mare e răsplata?
 
Viața de sfânt nu-i ușoară,
Și nici crucea nu-l doboară
Că și-a pus nădejdea în Domnul,
Are frumos viitorul.
                                   
Miercuri, 4.01.2023, ora 19:33
 
-De sfântul părinte Benedict,
Doamne, nu mi-ai spus nimic.
-Cu răbdare, liniștiți,
Veți afla toate în timp.

                                                Anton Ciobanu

Un comentariu: