marți, 17 ianuarie 2023

ASCULTAȚI VOCEA MEA: CĂUTAȚI-MĂ ÎN CUVINTELE SFINTEI EVANGHELII! - Carbonia, 7.01.2023

Ascultați vocea Mea: căutați-Mă în cuvintele Sfintei Evanghelii!

Copiii Mei, renașterea inimilor voastre este bogăția Mea: vă veți întoarce la Mine așa cum vă vreau, așa cum doresc să vă am, toți "ai Mei", Dumnezeul vostru Creator.

Vanitatea lumii se termină cu iminenta Mea venire: voi deschide poporului Meu o nouă lume în umilință și în caritate față de Mine.

Acum, harurile vor coborî din cer pentru copiii lui Dumnezeu; ei vor avea bastionul credinței adevărate, vor fi răscumpărați; ... buzele lor vor rosti cuvinte de iubire și Îmi vor cânta cu bucurie în inimă.

Dumnezeu este gata să fie cunoscut de această omenire, ... în sfârșit Mă vor vedea!

Mulți vor cădea pentru că nu M-au îmbrățișat în inimile lor: vor fi cuprinși de deznădejde și în tristețea lor vor pieri; vor vedea măreția celor care M-au urmat și vor tânji să fie ca ei, dar, viața lor va continua în marele necaz, așa încât cântecul lor să fie nou în Mine.

Voi toți, oamenilor, ascultați glasul Meu și îngenuncheați în fața Celui Răstignit! Mărturisiți-vă păcatele voastre oribile și, cu o adevărată căință a inimii, cereți-Mi iertare.

Ascultați glasul Meu, oamenilor; căutați-Mă în cuvintele sfintei Evanghelii, instruiți-vă în ele!

Ochii voștri să fie limpezi și inimile voastre pure.

Mergeți pe o cărare sinuoasă, inamicul vă pândește.

În slăbiciunea voastră omenească, i-ați permis Satanei să intre cu putere în bietele voastre inimi și să le manevreze după bunul său plac împotriva Mea.

Ați uitat numele Meu sfânt, v-ați murdărit de păcat, v-ați dezbrăcat de haina divină, ați preluat imaginea zeului satanic.

Copiii Mei și nu mai sunteți "ai Mei" prin alegerea voastră liberă, veți avea de suferit mult, veți fi înrobiți de cel pe care l-ați preferat în locul Meu, veți înțelege în sfârșit marea greșeală!!!

Dumnezeu îi iartă pe păcătoșii care se convertesc, așteaptă să le audă căința pentru a-i primi la El: ...salvați de la moarte și ei se vor putea bucura de deliciile Mele, dar, creuzetul va fi la foc lent, va fi disperare și scrâșnire de dinți.

Înainte, copiii Mei, astăzi vă spun tuturor celor care Mă urmați, să vă întoarceți privirea spre cer și să așteptați ca să vedeți semnele pe care sunt pe cale să le manifest: ... feriți-vă să le confundați cu hologramele pe care le vor proiecta cei meschini, dușmanii Legii Mele! În ei se află perversiunea, duhoarea oribilă a morții.

Rugați-vă, iubitele Mele suflete alese, pregătiți-vă pentru întâlnirea noastră; Dumnezeu îi va lua pe ai Săi în Sine și îi va pune pe cei îndărătnici în focul durerii.

Eu îmi binecuvântez poporul.

Înainte cu curaj, Dumnezeu este cu voi!

https://colledelbuonpastore.eu/2023/01/11/ascoltate-la-mia-voce-cercatemi-nelle-parole-del-santo-vangelo/

2 comentarii:

  1. .. căutați-Mă în cuvintele sfintei Evanghelii, instruiți-vă în ele!
    Ochii voștri să fie limpezi și inimile voastre pure.

    Amin ! Vino, Doamne Isuse !

    RăspundețiȘtergere