miercuri, 18 ianuarie 2023

ITALIA VA SUFERI O RUPTURĂ DUREROASĂ! – Carbonia, 14.01.2023

Italia va suferi o ruptură dureroasă!

Eu sunt Atotputernicul Dumnezeu al iubirii voastre,! Dumnezeul vostru Creator!

Copiii Mei, popor al lui Israel, îmbrățișați-Mă, ...e timpul să ne reunim.

Copiii Mei, Eu care văd din înălțimile Cerului Meu mizeria voastră umană, vă spun cu adevărat: SUNT GATA SĂ INTERVIN, ÎNTOARCEȚI-VĂ REPEDE LA MINE, EU SUNT CEL CARE POATE FACE TOTUL, DA-UL VOSTRU SINCER ÎMI ESTE SUFICIENT PENTRU A OPRI RĂUL CARE DOMNEȘTE PE PĂMÂNT.

         URAGANELE SUNT ÎN DESFĂȘURARE,

         PĂMÂNTUL CONTINUĂ SĂ SE CUTREMURE,

         MĂRILE SE RIDICĂ ȘI ÎN FURIA LOR SE ARUNCĂ ASUPRA COASTELOR,

         VULCANII ERUP UNUL DUPĂ ALTUL.

O, copiii Mei, copiii Mei! ...deschideți ochii! Există atât de multă distrugere pe Planeta voastră, dar voi încă nu vreți să vedeți; v-ați îndepărtat prea mult de Dumnezeul vostru Creator pentru a vă alia cu Satana: sunteți orbi, ați devenit sclavii lui Lucifer!

Mânia lui Dumnezeu este pe cale să se abată asupra acestei omeniri necredincioase și perverse: ... vai de voi, oamenilor, care nu dați nici un semn de convertire și continuați neînfricați călătoria voastră în întuneric.

         Italia va suferi o ruptură dureroasă!

         Biserica pământească este condusă acum de Antihrist:

         altarele Mele profanate, ...

         mulți preoți se pierd.

Copiii Mei, încă mai strig cu toată durerea Mea de Tată pentru convertirea voastră! ÎNTOARCEȚI-VĂ LA CREATORUL VOSTRU, LA SINGURUL VOSTRU BINE!

NU MAI EZITAȚI:

         A VENIT VREMEA SFÂRȘITULUI.

         UN TSUNAMI VA LOVI COASTELE REGIUNII MARCHE.

         NAPOLI VA STRIGA DUPĂ AJUTOR!

         MAREA TIRENIANĂ SE VA CUTREMURA, UN VULCAN VA EXPLODA.

CONVERTIȚI-VĂ, O, OAMENI, CONVERTIȚI-VĂ!!!

Îndoiți-vă genunchii în rugăciune și implorați revenirea grabnică a lui Isus.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/01/16/litalia-subira-una-spaccatura-dolorosa/

Un comentariu: