marți, 3 ianuarie 2023

UN CORP CERESC VA LOVI ÎN CURÂND PĂMÂNTUL! - Carbonia, 31.12.2022

Isus este cu tine, fiica Mea binecuvântată, scrie, scrie poporului Meu iubit, spune-le că sunt gata să intervin cu întreaga Mea armată pentru a lua înapoi ceea ce Îmi aparține.

Fiica Mea binecuvântată, scrie, scrie poporului Meu iubit, strigă Măreția Mea, să știe aleșii Mei că în curând vor fi în brațele Mele și se vor bucura de tot Binele Meu.

Copiii Mei ... în aceste ultime ore rămase înainte de sfârșitul acestui an, oferiți-Mi rugăciunile voastre pentru mântuirea fraților voștri; spuneți-Mi că Mă iubiți din toată inima voastră, că vă doriți cu ardoare să vă uniți cu Mine.

Avertizez poporul Meu: iată, uraganul este pe cale să intre; fiți vigilenți, nu coborâți garda! Tot ceea ce vor vedea acum ochii voștri se datorează faptului că această Omenire perversă, falimentară, pierdută în luminile falsificatorului, și-a manifestat alegerea în cel care o va târî în marele necaz.

Tună vocea Mea! Vreau să-Mi salvez poporul! Lăsați-Mă să vă salvez, copiii Mei! Lăsați-Mă să vă salvez!

Iarna va fi foarte tristă pentru cei care nu au ascultat glasul Meu, pentru cei care s-au dăruit cu totul lumii!

Copiii Mei, întoarceți-vă la Mine, grăbiți-vă. Un corp ceresc va lovi în curând Pământul!

Poporul Meu ignoră ceea ce urmează să se întâmple: se îmbracă în lumini false, își plănuiește zilele în lucruri pământești. ACEASTĂ OMENIRE NU SE GÂNDEȘTE LA MINE, NU SE TEME DE MÂNIA MEA, ESTE MÂNDRĂ DE FAPTUL CĂ VREA SĂ SE DĂRUIASCĂ UNUI LUCRU CARE VA DISPĂREA ÎN CURÂND.

Iubitele Mele suflete, o, voi care Mă căutați, care Mă adorați în inimile voastre, iată, un nou timp se deschide pentru voi în minunile Atotputerniciei Mele.

Eu sunt Dumnezeul vostru al Iubirii, Creatorul vostru, singurul Dumnezeu pentru voi!

Voi răsplăti fidelitatea voastră, vă voi da din Mine, vă voi lua în Mine și în Mine veți vizita tot ce-Mi aparține, ...ochii voștri se vor deschide la Totul Meu.

În Casa Mea vor locui cei aleși de Domnul!

Israel, pregătește-te pentru venirea Mea! Amin.

Binecuvântez poporul Meu!

https://colledelbuonpastore.eu/2022/12/31/un-corpo-celeste-presto-colpira-la-terra/#more-8150

Un comentariu: