duminică, 11 iunie 2023

BISERICA A CĂZUT ÎN CAPCANA SATANEI! – Carbonia, 2.06.2023

Preasfânta Maria:

Copii binecuvântați, mantia mea vă acoperă, rămâneți alături de mine uniți în rugăciune permanentă. Isus se va manifesta în curând în măreția Sa și oamenii Îl vor vedea: mulți își vor bate pieptul în timp ce... alții Îl vor respinge.

Iubiți fii, acest apel al meu este pentru toți cei care încă nu doresc să se convertească.

Copiii mei, departe de Cuvântul lui Dumnezeu iubitor, mergeți la pierzanie...

...fără valori, fără stimă de sine, umblați ca niște zombi.

Copii binecuvântați, ascultați strigătul meu de iubire: ... convertiți-vă!

Întoarceți-vă la Dumnezeul vostru unic și adevărat, la Mântuitorul vostru.

Vremuri teribile se apropie pe acest Pământ! Din cauza păcatelor oribile, oamenii vor fi pedepsiți sever. Pocăiți-vă și întoarceți-vă la Dumnezeul vostru!

Iubiții mei copii, voi care Mă ascultați și respectați Poruncile lui Dumnezeu, voi care tânjiți după Lucrurile lui Dumnezeu, să știți că în curând veți fi răpiți și puși într-un loc sfânt, unde toți vor fi în lumina lui Dumnezeu Creatorul.

Luna însângerată prevestește avertismentul, prevestește marea catastrofă care se va abate asupra acestei Omeniri necredincioase față de Creatorul său.

Isus Mă trimite printre voi pentru a vă da ajutor, dar voi Mă refuzați, Mă insultați;

vă bateți joc de profeții prin care Dumnezeu vă trimite chemările Sale de mântuire.

Oamenii s-au vândut lui Satana, îl urmează, se umplu de răul lui, își măcelăresc frații, nu-și dau seama că sunt manipulați de dușmanul infernal.

Dumnezeu Își strigă răzbunarea! Acest timp va cunoaște mânia Lui! Îndepărtați-vă de cel Rău, oamenilor, nu fiți nesăbuiți! Deschideți-vă inimile către Creatorul vostru.

Spuneți-i "destul" lui Satana, renunțați la seducțiile lui: totul este fals, ... este mirajul care vă conduce spre moartea veșnică.

Strigă un om din deșert: ... el este cel care, în numele lui Dumnezeu, îi cheamă pe toți oamenii la convertire.

Credeți în Sfânta Evanghelie, purificați-vă, copiii mei: nu mai este timp de pierdut!

Vântul morții suflă puternic: Satana este feroce, el știe că timpul său este numărat... el știe că a pierdut lupta, dar insistă și mai tare să-i atragă pe oameni la el, pentru a-i face să cadă în capcana lui mortală.

Cerul tună răzbunarea sa! Tatăl își strigă Dreptatea! Ajunge! Ajunge!

Ceasul este la ultimul ticăit! Șerpii blestemați sunt pe cale să cadă.

Altarul lui Dumnezeu a fost profanat! Biserica a căzut în capcana lui Satana! Preoții au fost orbiți de luminile false ale puterii sale.

Dușmanul domnește ... îi conduce pe cei nesăbuiți care dansează în urma lui, sunt ca niște marionete în mâinile lui.

Copiii mei, încă nu vă treziți? Nu vreți să auziți strigătul de durere al Mamei voastre care vă cheamă la pocăință!

Lumea este în colaps! Dumnezeu este la "Ajunge"!!!

https://colledelbuonpastore.eu/2023/06/05/la-chiesa-e-caduta-nella-trappola-di-satana/

Un comentariu: