miercuri, 14 iunie 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 4, 5 și 6 iunie 2023

DUMINICĂ, 4 IUNIE 2023

Repostat: Blocată și încurcată, 1 august 2019 

"Copiii Mei, dacă descoperiți că viața voastră este în impas și blocată din cauza unor alegeri greșite, întoarceți-vă. Întoarceți-vă la ultima decizie majoră pe care ați luat-o. Amintiți-vă cu atenție, v-ați lăsat conduși de Mine în vreun fel în ceea ce ați decis? Ce v-a condus? A fost frica de dușmanul Meu? A fost presiunea semenilor din lumea în care trăiți? De ce ați ales așa cum ați făcut-o?

Apoi, întoarceți-vă la ultima decizie majoră înainte de aceasta. Întrebați-vă din nou, de ce ați ales ceea ce ați ales? Ce răspuns ați primit pentru acea alegere? Ce a motivat-o?

Dacă veți examina modul în care viața voastră s-a încurcat, vă va ajuta să găsiți modalitatea de a o descurca. Priviți în Cuvântul Meu - dacă veți cerceta Cuvântul Meu cu privire la alegerile și situațiile voastre, răspunsul se află acolo.

Dacă v-ați îndepărtat de Mine, întoarceți-vă. Eu vă chem să vă întoarceți la Mine. Întoarceți-vă la Mine și reveniți pe căile Mele."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=562680749361622&set=a.403808015248897

LUNI, 5 IUNIE 2023 - Minciunile vrăjmașului 

"Mulți dintre copiii Mei se tem. Vedeți ce se apropie și sunteți neputincioși în a împiedica aceste lucruri.

Copiii Mei, nu v-am păzit Eu până acum? Nu v-am asigurat Eu hrana și nu v-am adăpostit? De ce Îmi acordați atât de puțin credit, când Eu sunt un Tată atât de iubitor și providențial?

Respingeți minciunile vrăjmașului și credeți în Sfântul Meu Cuvânt și frica va fugi de la voi."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=563210455975318&set=a.403808015248897

MARȚI, 6 IUNIE 2023 - Lumea în continuă schimbare

"Viața va începe să arate acum cu totul altfel decât v-ați așteptat, copiii Mei. Fiți pregătiți să vă adaptați la o lume în continuă schimbare. Trăiți într-una dintre cele mai importante perioade din istoria lumii și voi sunteți acolo pentru a Mă reprezenta, pentru a le spune celorlalți despre dragostea Mea pentru ei, pentru a arăta bunătate față de toți.

Bucurați-vă, copiii Mei, pentru că, deși sunt puține motive de bucurie în lume, în curând veți fi aici cu Mine și toate necazurile și luptele pământului vor rămâne în urma voastră. Viața se va încheia, iar răsplata va fi aici, pentru ca voi să vă bucurați pentru toată eternitatea."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=563777579251939&set=a.403808015248897

Un comentariu: